Windows meld zich steeds af en aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diabl0

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Berichten
8
Hallo iedereen,
'
ten eerste bedankt voor het lezen van mijn probleem!

ten tweede mijn probleem ...

ik heb een laptop met een dualboot het werk(te) allemaal prima tot ik in XP een virus kreeg.


hij doet nou dit: hij boot gewoon zoals het moet en ook waneer die windows laad gaat alles prima, ik krijg ook nog het welkom scherm tezien daarna even nog mijn bureaublad zonder pictogrammen op taakbalk en na ± 15 sec meld hij zich zelf af en als hij is afgemeld, meld hij zich ook meteen weer aan en dat gaat dan de heletijd zo door, ik kan niet in taakbeheer komen geen een sneltoets werkt, volgens mij word explorer.exe ook niet geladen, en het verveelendste is nog wel dat hij het in veilige model ook zo doet.
ik kan er helemaal niks mee ook als ik tijdens het opstarten met F8 voor "laatst recentelijk juist werkende opstart bestanden "( of zo iets )

ik weet iig dat het niet hardware matig is omdat mijn andere windows wel goed werkt,
en ik weet ook dat ik een virus had, en heb verwijderd in mijn andere windows maar hij
blijft het zo doen

nu is de vraag weet iemand misschien toch nog een oplossing hiervoor ?
zo niet ... kan ik mijn opstart bestanden van xp niet aanpassen in mijn andere windows zodat hij gewoon weer exlorer laad ipv het virus o.i.d.????

mvg Kasper
 
oplossing

het is gelukt,

het probleem was dat in de map c:\windows\system32\het bestandje: userinit.exe niet aanwezig was
ik heb hem simpel weg gekoieert van een ander XP station en via mijn dual boot weet op zn plek gezet!

mooi nu alleen nog dat virus verder verwijderen

iig erg bedankt ik ben heel blij dat ik weer bij mijn bestanden kan ^_^

Groeten Kaper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan