Adobe After Effects Crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerCalis

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
59
Hallo,
ik heb laatst Adobe After Effects CS4 gekocht, maar hij zegt elke keer,


''After Effects can't continue: sorry, After Effects has crashed. See
http://www.adobe.com/support/products/aftereffects.html for known
issues.If you still can't resolve this issue, please contact Adobe
Technical Support (2).

(0 :: 42)''


Wat moet ik nu doen, want op die site staat niks en als ik daar naar Engeland ga bellen snap ik er geen bal van.
Kan iemand mij hiermee helpen.
 
Hey,
Ik heb precies hetzelfde probleem, en als ik adobe heb ge e-mailt dan sturen ze mijn e-mail door en word er niet meer naar gekeken.
Als het al is opgelost bij jou zeg het even.

Jan
 
Nou het is nog niet opgelost maar kan iemand ons hiermee helpen, want het is een heel duur programma wat je niet zomaar 1.2.3. betaalt.
 
Hallo,
Ik denk dat ik het heb, het ligt aan het beeldmateriaal dat je gebruikt.
Ik had allemaal filmpjes gemaakt van assasins creed (met Xfire) en die deden het niet maar filmpjes van Call Of Duty 4 werkte wel.

Probeer filmpjes van een andere afkomst te gebruiken.
(Waarschijnlijk is de codec niet goed geïntegreerd in Adobe After Effects)
~Jan
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik denk dat ik het heb, het ligt aan het beeldmateriaal dat je gebruikt.
Ik had allemaal filmpjes gemaakt van assasins creed (met Xfire) en die deden het niet maar filmpjes van Call Of Duty 4 werkte wel.

Probeer filmpjes van een andere afkomst te gebruiken.
(Waarschijnlijk is de codec niet goed geïntegreerd in Adobe After Effects)
~Jan

Dat denk ik niet want die error is er al als ik hem net heb opgestart en als ik dan ergens op klik geeft die die error aan.
Wat moet ik nu doen :(
 
Adobe after effects

Issue: After Effects crashes on launch with the following error:

After Effects can't continue: sorry, After Effects has crashed. See http://www.adobe.com/support/products/aftereffects.html for known issues. If you still cant resolve the issue, please contact Adobe Technical Support (2). ( 0 :: 42 ).

Detail: You have Quicktime 7 and DivX installed.

Solution:

Do both of the following:

1. Download and install the latest version of the drivers for your monitor's display card.

2. Uninstall and reinstall DivX

If the steps above do not resolve the issue, uninstall QuickTime 7.x and reinstall the previous version (6.5x)
 
adobe after effects cs4

ik heb net 2 dagen windows 7 geinstalleerd en ik wilde een film maken met adobe after effects cs4.
als ik cs4 opstart krijg ik adobe product licence agreement.
als ik dan op accept druk gebeurt er niets en hoor je het standaard geluid van windows.(configuratiescherm->vormgeving en persoonlijke instellingen->geluidseffecten wijzigen->standaard geluid test)
 
Ik heb precies hetzelfde alleen gebeurt het pas de afgelopen 2 dagen, daarvoor heb ik nooit problemen gehad.
Ik heb al mijn plug-ins geüninstalleerd, maar nog doet hij het niet:confused:
 
opgelost!

ik heb nu een bestandje als je die vervangt dan doet die het weer;)
tenminste bij mij en nog 1 andere getest.
als je hem wilt dan kan je je mail sturen in prive bericht.

succes:thumb:
 
De mijne doet het ook weer, ik heb hem opnieuw geïnstalleerd zonder hem eerst te verwijderen. Daarna deed hij het weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan