Pinnacle Studio 12: resultaat DVD menu hakkelig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuli

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Berichten
4
Wanneer ik een film gemaakt heb in Studio 12 is het menu hakkelig. Het is niet scherp. Waar zou dit aan kunnen liggen? Toen ik nog Studio 9 gebruikte, waren de menu's erg mooi en scherp.

Wie kan mij hiermee helpen?

bvd, Tuli
 
Laatst bewerkt:
Exact hetzelfde probleem hier.

Pinnacle 11 is het menu gewoon scherp en pinnacle 12 is het korrelig of hoe je het ook wilt noemen. Ik heb diverse dingen geprobeert en 2 exact dezelfde nieuwe projecten gemaakt in zowel pinnacle 11 en 12. Bij 11 worden ze gewoon scherp en in 12 wordt het korrelig. Ik hoop dat iemand de oplossing weet.

Gr. Kees.
 
Het ondertussen al een week of 2 geleden dat ik deze vraag gepost heb.

Heeft er iemand een idee waar het aan kan liggen dat de menu's van een gemaakte DVD in pinnacle studio 12 korrelig dan wel hakkelig zijn en in eerdere versies niet?

mvg,
Tuli
 
Pinnacle 12 is een geheugenslikker! Vandaar uw haperende beelden. Ikzelf heb hetzelfde probleem en heb een zwaardere pc aangeschaft. Resultaat volgt. Veel succes en geduld gewenst. Groeten, Dirk.
 
Bedankt voor je reactie. Wat zijn de problemen die jij hebt gehad?

Met de videobeelden heb ik geen problemen namelijk. Het menu wat ik geproduceerd heb is op tv korrelig. Vreemd genoeg was dat met studio 9 niet het geval.
 
Ik kan de dvd wel op m'n pc maar niet op m'n stand alone dvd speler op mijn tv openen. Wat natuurlijk vevelend is daar ik de filmer van dienst be,n voor een paar organisaties. Nog een mooie avond gewenst. Groeten, Dirk.
 
DVD Menu afbeelding en tekst zeer onduidelijk

Hallo,

Hier net hetzelfde probleem. Foto's netjes, film heel duidelijk... enkel de DVD menu zelf is heel onduidelijk, echt korrelig. De foto is in high resolution en die volgt later in de film zelf ook en daar zeer duidelijk. Alles wat in de menu zelf verwerkt wordt, komt zeer onduidelijk tijdens het testen en ook na het branden zeer onduidelijk op het beeldscherm.

Is er iemand die dit kan verhelpen of ligt dit puur aan Pinnacle 12?

+ blijkbaar als ik als effect 'snelheid' kies, dan verdwijnt mijn beeld en worden alles zwart.
Dus vanaf het moment dat ik de snelheid wil veranderen, verdwijnt mijn beeld.
Idem met het maken van een smartmovie, dan wordt er automatisch aan de snelheid gesleuteld door Pinnacle. Alles ziet er dan zwart uit ... ik krijg niets te zien.

Iemand kent het probleem?
Alvast bedankt, Els
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan