dvd kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdwardAarts

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Berichten
11
Nu kopieer ik met nero 7 nu wil ik daarmee dvd s kopieren met een nec brander een nec dvd rw nd 1300 a,ik heb al van alles geprobeerd,om films ermee te kopieren op 4,7 dvd s van het merk platinum,maar tot nu toe lukt dat niet,heeft er iemand een idee erover om dit te verhelpen
 
Laatst bewerkt:
3 mogelijke oorzaken.
De belangrijkste 2 zijn: de bron dvd is beveiligd en of is een dvd9.
Als 3e heb je een nogal oude brander die mogelijk moeite heeft met de huidige generatie dvd schijfjes. Die brander stamt nog uit de tijd dat de branders nog maar met enkele mediacodes overweg konden.
 
Als je orginele films wil Backuppen dan zit je inderdaad met de beveiliging al is het wettelijk zo dat je voor eigen gebruik een backup mag maken. Hoe dan toch?
Hiervoor heb je bijvoorbeeld het programma CloneDVD in combinatie met AnyDVD nodig. Hiermee maak je moeiteloos een backup van elke DVD. Dit kan ook met DVD Shrink.
 
Als die platinum schijfjes goed werken met de nec1300a zou ik hier niets mee doen(nw brander is dan een opie)
ls de schijf beveiligd is en of een dvd9 is kan je deze mangelen door dvdshrink en hier de onnodige dingen weglaten en een backup maken op je hd, daarna met nero branden als dvd video
 
ikzelf gebruik ook meestal platinum schijfjes en daar is niks mis mee...
wil je een perfecte kopie van je dvd, dan gebruik je best DVD-Cloner.
werkt zeer snel en stabiel, en trekt zich niks aan van enige beveiliging of regio code.

franco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan