ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnyw

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2001
Berichten
46
Hallo helmijers,
Ik heb enkele originele dvd's in het engels zonder ondertitels.Weet er iemand een simpele manier om er nederlandstalige ondertitels bij te plaatsen.Ik heb ze reeds met decrypter op mijn hd.gezet en ik brand met shrink en nero.Ik heb reeds gegoogled maar ik vind dat zeer ingewikkeld + je hebt er een hoop prog's voor nodig.Hopelijk weet iemand er een andere manier voor.
Bedankt op voorhand,
Ronnyw.
 
Volgens mij wil je er gewoon ondertiteling onder branden?

Download dan DVD Flick.

en de ondertitelings bestanden van films moet je even googlen met ondertiteling.. dan komen er wel wat sites..

Als je uitleg nodig hebt over DVD Flick dan moet ik even zoeken naar een ouder topic.

:thumb: Als je beetje technies bent dan snap je wel hoe dvd flick werkt.

Uitleg in het engels: http://beginwithsoftware.com/videoguides/dvd-flick-guide.html
 
Laatst bewerkt:
Hallo Phobix,
Bedankt voor de zeer vlugge reactie.Ik ga dit dadelijk uitproberen en denk wel dat het mij zal lukken.Voor mij is dit dan opgelost.
Ronnyw.
 
Ik heb er vroeger ook zo veel geklooi mee gehad ik kon het ook niet vinden snapte er nooit iets van en toen kwam iemand met dit programma aan.. FF wenne hoe het werkt maar opzich heel simpel :).

Je kunt via VLC - mediaplayer checken of je Ondertitelings bestand goed loopt met de film zelf. Ik weet niet als je daar verstand van hebt ;)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan