DVD afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterjbruins000

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
156
Hallo,

Ik heb een DVD speler in mijn pc zitten, maar als ik een dvd afspeel in windows media player, dan zie ik alleen maar beeld, en hoor ik geen geluid!
Wat kan ik hier aan doen?

Mvg,
Peter
 
Ja, je moet de goede codecs installeren.
Als je in de instellingen van Media Player instelt bij [extra]>[optioes]>[speler] kan je codecs automatisch laten downloaden als dat nodig is.
 
ja, of CCCP, K-lite.... noem maar op, er zijn er genoeg.
 
ja, allemaal waar... maar als die jongen nou gewoon z'n dvd's wil afspelen in wmp dan is dat toch geen probleem?
wmp speelt zo goed dvd's af als gelijk welke (extra geinstalleerde) player.
gewoon doen wat madmuppet schreef en wmp zal de juiste codec voor je dvd's automatisch downloaden.
meestal gebruik ik wmp ook om dvd's af te spelen... niks mis mee.
als er nou 1 ding is waar wmp goed voor is, dan is dat volgens mij dvd's. ook de menus blijven prima werken in wmp... dus.

franco
 
ik heb geen internet (meer) op mijn pc, want het programmatje van mijn netgear draadloos internet dinges wil niet opstarten:evil:
 
Ja, je moet de goede codecs installeren.
Als je in de instellingen van Media Player instelt bij [extra]>[optioes]>[speler] kan je codecs automatisch laten downloaden als dat nodig is.

dat heb ik al op verschillende computers met internet geprobeert, maar dan zie ik nog steeds alleen maar het beeld.
 
Ja, je moet de goede codecs installeren.
Als je in de instellingen van Media Player instelt bij [extra]>[optioes]>[speler] kan je codecs automatisch laten downloaden als dat nodig is.
verwacht daar geen wonderen van, kan bovendien slecht uitpakken er zijn heel veel codecs met rotzooi er in.

ja, allemaal waar... maar als die jongen nou gewoon z'n dvd's wil afspelen in wmp dan is dat toch geen probleem?
wmp speelt zo goed dvd's af als gelijk welke (extra geinstalleerde) player.
gewoon doen wat madmuppet schreef en wmp zal de juiste codec voor je dvd's automatisch downloaden.
meestal gebruik ik wmp ook om dvd's af te spelen... niks mis mee.
als er nou 1 ding is waar wmp goed voor is, dan is dat volgens mij dvd's. ook de menus blijven prima werken in wmp... dus.

franco
in xp zat volgens mij standaard geen mpeg2 codec (dvd=mpeg2) dit is een betaalde codec
in vista zit ie wel standaard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan