.avi films afspelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterjbruins000

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
156
Hallo,

Ik heb verschillende films gedownload.
Het zijn .avi bestanden.
Maar als ik ze afspeel heb ik een codec ofzo nodig.
weet iemand waar ik zo'n codec kan downloaden?

Mvg,
Peter
 
die heb ik al geprobeert, maar dan wordt het beeld helemaal raar:confused:
het ligt in elk geval niet aan de film, want op een andere pc doet hij het gewoon goed:cool:
 
Nederlandse programma's zijn vaak waardeloos, met alle respect. Ik raad u toch echt aan voor VLC te gaan. Het is gratis, licht, speelt alles af. U hoeft toch alleen maar de filmpjes af te spelen? Verder heeft u dan weinig te maken met de taal van het programmatje.
 
Fijn trouwens dat de Ts niet reageerd op het voorstel van Raymond Bos en van mij.
En als er dan vandaag na enige tijd iemand anders een voorstel doet(waaruit dus blijkt dat ie het topic niet goed gelezen heeft)Dat er dan weer reacties komen

:evil::evil::evil::evil::evil:
 
da's zeker weer engels...
ik zoek eigenlijk een nederlands programmatje
nou, niet echt. Mijn VLC speler is gewoon Nederlands, kan je instellen tijdens de instalatie.
 
nou, niet echt. Mijn VLC speler is gewoon Nederlands, kan je instellen tijdens de instalatie.

Kijk eens aan, dat is helemaal mooi! Doen dus zou ik zeggen!

p.s. als ik heel eerlijk ben heb ik in het verleden niet zo heel goeie ervaringen met van die codec packs, je weet de helft van de tijd niet wat er allemaal aan herrie op je computer wordt geinstalleerd met van die supermegaheelokaycodecpacks, maar dat is slechts mijn bescheiden mening, wellicht hebben jullie er betere ervaringen mee.
 
p.s. als ik heel eerlijk ben heb ik in het verleden niet zo heel goeie ervaringen met van die codec packs, je weet de helft van de tijd niet wat er allemaal aan herrie op je computer wordt geinstalleerd met van die supermegaheelokaycodecpacks, maar dat is slechts mijn bescheiden mening, wellicht hebben jullie er betere ervaringen mee.

daar heb je voor een groot deel gelijk

  • er zijn heel veel codecs met rotzooi er in
  • instaleer niet meerdere pakketten
  • instaleer alleen een pakket uit betrouwbare bron
  • het voordeel van één goed pakket = alle codec's zitten er in en werken goed samen
  • bij klite zonder real en quicktime, maar hier zijn goeie alternatieve voor


ik vermoed dat ts te veel heeft geinstalleerd en dat de codec's elkaar in de weg zitten
devies: alle codec's die je zelf er op gezet hebt verwijderen en 1 keer een goed pakket er op of idd met vlc aan de slag
en hou er ook rekening mee dat er filmpjes zijn die proberen jou naar een site verwijzen om daar een codec te kopen, deze filmpjes kan je beter gelijk weg gooien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan