Waar of Niet waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nick13

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
6
Ik heb internet van Ziggo.

Ik heb meer internet aansluitingen nodig.
Dus ik dacht: ik koop nieuwe router.

Maar volgens Ziggo werkt alleen de DC-202 Sitecom breedband kabel router met je modem van Ziggo.

Is dit echt de enige router die werkt op je modem?
Of kan je ook gewoon een andere router kopen bij dynabyte of dixons?
 
Maar volgens Ziggo werkt alleen de DC-202 Sitecom breedband kabel router met je modem van Ziggo.

Zeggen ze dat alleen die werkt of dat dat de enige router is die zij adviseren omdat zij daarvan weten dattie werkt?

Ik heb namelijk al jaren een linksys wrt54gL draaiend.

In principe kun je elke breedband router gebruiken.
 
Garanties geef ik niet. Maar ik ben er zeker van dat elk kwaliteitsmerk router correct werkend te krijgen is op de Modem van Ziggo.. heb inmiddels 3 varianten gehad
 
Hoi !

Elke router zou ik niet weten, maar ik heb er lang met een Netgear WGT zonder enig probleem mee gedraaid !

Greetz,

Harry.
 
Ik weet dat toen ik een livebox had van orange er ook geen andere router werkte, zou dus kunnen dat ze iets meesturen tegenwoordig.
Echter is het net zo makkelijk om een switch/router na de router van ziggo te plaatsen om zo meerdere internet aansluitingen te verkrijgen.
 
Een alternatief is een eigen modem kopen.

Een draadloze is voor ADSL of Kabel en soms beide dus vraag voor aankoop....

Er zitten meestal 4 RJ45 stekkers op voor vaste computers.
1x USB voor netwerkprinter.
1of 2 telefoon aansluitingen.

En 32 draadloze mogelijk die beveiligd kunnen werken via aparte IP adressen.
Hiermee voorkom je ook dat iemand die jou code vind online kan gaan, alleen aangemelde kunnen dan online, en elke PC die jou code vind zal geweigerd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan