Apple ipod shuffle 1GB batterij plat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sappaper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
2
Ik heb me een ipod shuffle aangeschaft en het eerste wat me opviel was dat er geen lader bij zat, tot ik te weten kwam dat het toestel via de computer opgeladen moet worden via usbkabeltje, klopt dit?
En hoe lang moet zoiets laden, heeft ondertussen al zo'n 6-8u geladen en lichtje blijft nog steeds uit als ik het toestel aan zet (batterij plat).
:confused:
 
Ik heb me een ipod shuffle aangeschaft en het eerste wat me opviel was dat er geen lader bij zat, tot ik te weten kwam dat het toestel via de computer opgeladen moet worden via usbkabeltje, klopt dit?
En hoe lang moet zoiets laden, heeft ondertussen al zo'n 6-8u geladen en lichtje blijft nog steeds uit als ik het toestel aan zet (batterij plat).
:confused:

het moet kunnen via je computer, ga anders even langs bij de winkel;)
 
het moet kunnen via je computer, ga anders even langs bij de winkel;)
Bedankt voor je antwoord! Zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat mijn computer een laptop is (verbruikt netstroom en kan dus niets meer doorgeven aan ipod?).:thumb:
 
hmmm:rolleyes: sorry, dat weet ik niet, misschien is een keer een computer proberen. En als je geen een hebt, hebben kennissen, vrienden of familie vast wel een;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan