youtube account

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonsna

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Berichten
215
hallo,

ik heb een youtube account aangemaakt maar ik krijg dingen van google dit krijg ik !

Welkom bij Google Accounts. Klik op de volgende link om uw account te activeren en uw e-mailadres te verifiëren: Opmerking: bewaar de verificatielink voor het geval u de toegang tot uw account moet herstellen (bijvoorbeeld als u uw gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten). Als u dit bericht ongevraagd heeft ontvangen, heeft een andere gebruiker waarschijnlijk uw e-mailadres opgegeven bij het maken van een account voor een ander e-mailadres. Als u niet op de verificatielink klikt, wordt het account niet geactiveerd. Als u dit account wilt gebruiken of juist wilt verwijderen, moet u eerst het wachtwoord voor het account herstellen door uw e-mailadres op te geven op

. Als de bovenstaande link niet werkt, kopieert u de URL en plakt u deze in de adresbalk vaneen nieuw browservenster. Hartelijk bedankt dat u Google gebruikt. Voor vragen of opmerkingen over uw account gaat u naar het Helpcentrumvan Google Accounts op http://www.google.com/support/accounts/. Dit bericht is uitsluitend ter informatie. Antwoorden op dit bericht worden niet bijgehoudenof beantwoord.



maar als ik hem actieveer (heb de acteverings code weg gehaald) dan activeert die het account op google maar op youtube niet !

wat moet ik doen
 
je kunt op youtube inloggen met je google account:thumb:
 
ja dat kan maar dan moet je google en youtube account wel gekoppelt zijn
 
Ik heb een Youtube-account, een Google-account en een Gmail-account, maar het Yiutube-account staat los van de andere twee. Heb je bij het invullen van je gegevens bij Youtube per ongeluk op een ongewenst hokje gevinkt? En wat is eigenlijk je probleem, kun je niet bij je Youtube-account komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan