Word alternatieven

Status
Niet open voor verdere reacties.

5i5

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
376
Ik heb geen Word meer. (Demo versie is afgelopen.) Dus nu heb ik Open Office geïnstalleerd, echter kan ik de bestanden niet goed openen als ik weer op Word ga werken (op school). (Tabellen zien er raar uit of zijn voor de helft.)

Nu heb ik op Wikipedia de volgende twee andere alternatieven gevonden:
KOffice 1.6.3
AbiWord
602Pro PC Suite

Is er iemand die ervaring heeft met een van deze twee programma's (of andere alternatieven) en mij kan vertellen of deze wel 100% compatibel zijn met Word?

Bedankt :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb AbiWord wel eens geprobeerd, deze is nog minder goed in omgaan met Word bestanden dan OpenOffice.org Writer. Sommige simpele dingen werkten daar niet en in oOo wel.
 
Ik heb AbiWord wel eens geprobeerd, deze is nog minder goed in omgaan met Word bestanden dan OpenOffice.org Writer. Sommige simpele dingen werkten daar niet en in oOo wel.

Dank voor de reactie. Ik heb AbiWord van de lijst verwijderd. Heb inmiddels nog een programma gevonden op een vage site. ;) 602Pro PC Suite
 
Open Office de beste

OpenOffice is zonder meer het beste alternatief voor Word. Een betere is er niet. Als die niet voldoet, zul je aan andere tekstverwerkers helemaal niks hebben, denk ik.
Als je in OpenOffice opslaat, doe je dat dan wel als .doc bestand in de juiste versie? Daar moet je echt op letten.

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan