MP4 Filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonathan13

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Berichten
13
Nou is het geval dat ik een tijdje geleden een heuse mp4 gekocht heb, bij het mooie Kruidvat.
Liedjes erop zetten, foto's etc. no problem, maar filmpjes?

Youtube filmpjes gedownload via speciale site's, fvl bestanden omgezet naar AMV via AMV Converter Studio. Ik dacht; 'Eindelijk opgelost!' Maar wat bleek het geval? Na een tijdje kreeg ik de melding met het afspelen van een filmpje: Format Error. Hebben jullie enig idee, hoe ik dit kan oplossen? 3 programma's geinstalleerd, geen een doet het.

Daarnaast heb ik op de MP4 geen merk gevonden, wazige handleiding in het Nederlands gewoon...:rolleyes:
 
Ik ken niets van mp4 spelers maar kunnen ze niet alleen mp4 filmpjes afspelen??
Probeer eens .flv omtezetten naar .mp4
 
MP4 Bestanden kun je niet afspelen als Movie, lukt niet. Toch bedankt.
 
Mijn MP4 speler accepteert ook niet zomaar alle mp4 filmpjes, als je niet bepaalde instellingen gebruikt met converteren dan krijg je format errors.
Ik zet mijn filmpjes om met ImTOO MP4 Video Converter.
 
Lukt nog steeds niet, hij kan alleen bij Movie's AMV bestanden lezen...:confused:
 
Je kan ook uit ca 40 soorten output kiezen, lijkt me sterk als je direct de juiste gevonden had.
Kan ik je een testfilmpje sturen?
 
Xilisoft HD Video Converter < download deze converter maar eens;) hij is heel handig:thumb:
 
Xilisoft werkt niet met AMV. Artic Joe, kun je misschien nog een testfilmpje sturen, andere heb ik per ongeluk verwijdert...:confused:
 
Heb je de link daarvan nog, dan kan je hem opnieuw downloaden van rapidshare, en anders zal ik een nieuwe plaatsen.
 
Oke, ik zal een nieuwe uploaden en stuur je de link over een halfuurtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan