videomaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonsna

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Berichten
215
hallo ,


ik zoek een video programma waar je video's kan maken
het zelfde als windows movie maker alleen veel uitgebreider

weten jullie zo'n programma??

bvd

dragonsna
 
Wat dacht je van Google?

Enkele aanraders (niet gratis!) zijn bijvoorbeeld Pinnacle Studio of Adobe Premiere.

Er zijn ook enkele goede gratis programma's, zoals Avid Free DV (is overigens best lastig).
 
Nou die kun je vast wel gratis vinden op torrents. Moet je even pirate bay in google typen en dan de bovenste. Is een geweldige site. Ik heb er ook ADobe After Effects en Photoshop vandaan ;)

Greetz Diederik
 
Nou die kun je vast wel gratis vinden op torrents. Moet je even pirate bay in google typen en dan de bovenste. Is een geweldige site. Ik heb er ook ADobe After Effects en Photoshop vandaan ;)

Greetz Diederik

Yep, maar dat is dan weer illegaal. Tegen de website die jij noemt loopt tevens een rechtszaak, die ze tot nog toe aan het verliezen zijn.
 
Ja ik weet het. Ze hebben de 3 grootste uploaders gepakt maar er zijn er nog aardig wat over ;)
 
Ja ik weet het. Ze hebben de 3 grootste uploaders gepakt maar er zijn er nog aardig wat over ;)

Das niet helemaal waar, ze hebben namelijk de oprichters opgepakt, de site moet misschien zelfs offline.

En aan torrents zit nog een groot risico, je download namelijk bestanden van iemand anders zijn computer (een seeder), en daar kan heel makkelijk een virus in zitten.
 
maar ik heb ze toch nodig voor mijn volgende opleiding. Daarom heb ik ze eigenlijk gededownload ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan