Krijg Vista 6 bits niet aan de praat!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Ben al een hele poos bezig om mijn nieuwe computer aan de praat te krijgen. Hier is wat erin zit:

- voeding: Zalman ZM600-HP
- moederbord: Gigabyte GA-EX58-UDS
- processor: Intel Core i7 i7-920 / 2.66 Ghz
- geheugen (ook type): 2 GB - Kingston DDR3 1333 mhz - DIMM 240 pins - PC3-10600 CL9 - 1.5V - niet gebufferd - niet ECC
- videokaart: ASUS EAH4870 - PCI Express 2.0 x 16 - 512 GDDR5
- harde schijven: 1 x Samsung (1 TB)

Dit zijn de foutmeldingen:


Kan de door de Windows-zoekservice geïndexeerde gegevens voor gebruiker ....\Administrator niet verwijderen na het verwijderen van het gebruikersprofiel. Foutcode: 0x80070015.

Het apparaat is niet klaar.

{Onderdeel van register hersteld} Onderdeel van register (bestand): \SystemRoot\System32\Config\COMPONENTS was beschadigd en is nu hersteld. Enkele gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.



{Onderdeel van register hersteld} Onderdeel van register (bestand): COMPONENTS was beschadigd en is nu hersteld. Enkele gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

wuaueng.dll (436) SUS20ClientDataStore: Het herstellen/terugzetten van de database is mislukt vanwege de onverwachte fout -255.

Er is een fout (5) in de service opgetreden tijdens het inschakelen van uitgever {dbe9b383-7cf3-4331-91cc-a3cb16a3b538} op kanaal Microsoft-Windows-Winlogon/Operational. Dit heeft geen invloed op de werking van het kanaal, maar het heeft invloed op de mogelijkheid van de uitgever om gebeurtenissen op het kanaal te plaatsen. Een veelvoorkomende reden voor deze fout is dat de provider de ETW Provider Security gebruikt en deze heeft geen machtigingen gegeven voor de Eventlog-service-identiteit.

wuaueng.dll (436) SUS20ClientDataStore: Database C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.edb: verificatie van pagina 8258 (0x00002042) is mislukt vanwege een niet-overeenkomende afhankelijkheid van de leegmaakvolgorde. Deze pagina had voor pagina 8018 (0x00001f52) moeten worden leeggemaakt, maar laatstgenoemde pagina is eerst leeggemaakt. Het herstellen/terugzetten zal mislukken met fout -255. Als dit probleem zich blijft voordoen, herstelt u de database vanaf een vorige back-up. Dit probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een hardwareprobleem waardoor een of meer leegmaakacties voor een of beide pagina's in het verleden verloren gaan. Neem contact met uw hardwareverkoper op voor ondersteuning bij het vaststellen van het probleem.

Kan pakket WindowsUpdateClient-SelfUpdate-Aux-AuxComp-Package_nl-NL (Language Pack) niet op status Installatie aangevraagd(Install Requested) instellen

De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.

De GEST Service for program management.-service staat aangeduid als een interactieve service. Het systeem is echter zodanig geconfigureerd dat interactieve services niet zijn toegestaan. Deze service werkt mogelijk niet juist.

DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de WSearch-service met de argumenten '' om de server
{9E175B6D-F52A-11D8-B9A5-505054503030} te starten

Kan het beveiligingspakket Kerberos voor verificatie vanaf de server niet initialiseren. Het foutnummer is opgenomen in het gegevensveld.

Kan geen handmatige peer als tijdsbron instellen vanwege een DNS-omzettingsfout op 'time.windows.com,0x9'. Over 15 minuten wordt een nieuwe poging gedaan. Het interval voor alle volgende pogingen wordt verdubbeld. De fout is: Host is onbekend. (0x80072AF9)

De 'TabletInputService'-service heeft, voordat deze werd gestopt, mogelijk de registratie voor meldingen van apparaatgebeurtenissen niet ongedaan gemaakt.

InitializePrintProvider is mislukt voor provider inetpp.dll. Deze fout kan optreden vanwege systeeminstabiliteit of een tekort aan systeembronnen.

Uw registerbestand is nog steeds in gebruik door andere toepassingen of services. Het bestand wordt nu verwijderd. De toepassingen en services die het registerbestand nu gebruiken, werken achteraf mogelijk niet meer goed.

DETAIL -
1 user registry handles leaked from \Registry\User\S-1-5-21-2264797394-3413793390-3108665021-1000:
Process 964 (\Device\HarddiskVolume1\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-2264797394-3413793390-3108665021-1000

Kan het beveiligingspakket Kerberos voor verificatie vanaf de server niet initialiseren. Het foutnummer is opgenomen in het gegevensveld.
De kopie-hash van een bestand is ongeldig. Mogelijk is het bestand beschadigd vanwege een onbevoegde wijziging of duidt de ongeldige hash op een schijffout.

Bestandsnaam: \Device\HarddiskVolume1\Windows\System32\drivers\tcpip.sys

De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen:
ehdrv
spldr
Wanarpv6

De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.


Verder kom ik regelmatig dit probleem tegen: foutmelding: 00000000124 (blue screen)

Op te lossen met: Install_Vista_6218_0417

Ik kan mijn computer maximaal 1 minuut aan laten, daarna vliegt het eruit en wordt opnieuw opgestart. Erg vervelend!! :evil:

Wie kan mij helpen?????????? Alvast bedankt!!
 
Dat zijn wel veel meldingen zeg :shocked:
In zo'n geval zou ik de HDD schoonvegen met Killdisk en daarna Windows opnieuw installeren. Zo niet dan zal er wellicht iets aan de hardware schelen.
 
Dank! Ik heb de computer inderdaad al twee keer opnieuw opgebouwd en blijf deze meldingen houden. Het zou iets te maken moeten hebben met een update voor een van de onderdelen. Wat me ook opvalt, is dat zodra ik op het internet ga, de computer vaak stopt. Zie trouwens dat de titel van de vraag niet klopt! Het gaat om Vista 64-bits!
 
Laatst bewerkt:
Dank! Ik heb de computer inderdaad al twee keer opnieuw opgebouwd en blijf deze meldingen houden. Het zou iets te maken moeten hebben met een update voor een van de onderdelen. Wat me ook opvalt, is dat zodra ik op het internet ga, de computer vaak stopt. Zie trouwens dat de titel van de vraag niet klopt! Het gaat om Vista 64-bits!

Heb je dan na de installatie de chipset drivers eerst geinstalleerd en daarna nog eventueel andere ontbrekende drivers?
 
Hoe het mij gelukt is, vraag het me niet, maar vanmorgen wilde de computer opeens Windows XP installeren! Heerlijk, gedaan dus en nu draait alles als een zonnetje!
Bedankt voor het meedenken!:thumb:
 
Wel, goed dan, maar ik dacht dat je vista wou installeren? :confused:
 
Dank! Ik heb de computer inderdaad al twee keer opnieuw opgebouwd en blijf deze meldingen houden. Het zou iets te maken moeten hebben met een update voor een van de onderdelen. Wat me ook opvalt, is dat zodra ik op het internet ga, de computer vaak stopt. Zie trouwens dat de titel van de vraag niet klopt! Het gaat om Vista 64-bits!

Ik d8 al:)
6 bits:eek: dat is wel heel weinig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan