Wachtwoord beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvanleeuwen254

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
243
Hallo,

Ik wil voor onze website een speciaal ''site'' maken, waar niemand bij kan. Alleen als je een gebruikersnaam en wachtwoord van mij het gekregen. Zodat we daar bepaalde backupen kunnen neer zetten en ook dan kunnen terug lezen thuis. Maar wat ik ook en bij zou willen hebben is dat als je iets nieuws op de website wilt hebben dat je het bij de speciaal site van de Medewerkers kan intypen, en dat als je op opslaan klikt dat het dan vast staat op die pagina.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb frontpage 2003.

Bob
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, goed inlog systeem, en hoe kan ik dat maken dat je iets typt er vervolgens binnen de website kan opslaan
 
hoe staat je site op internet? (Webhost, webserver??). Ik weet dat apache(=webserver)die funtie ingebouwd heeft.
 
Oei! Meestal kan je het bestandstype .htaccess niet kwijt bij een webhoster.

Htaccess = beveiligingsbestand.

Verder weet ik ook geen inlogsysteem. Maar misschien kun je iets van PHP maken.;)
 
Ik heb net wat gevonden, maar onder IE6 werkt het in Mozilla Firefox 3 maaar niet in IE8..
 
als je een website wil met alles erop en eraan, dus ook dat mensen kunnen inloggen enzo kun je denk ik beter gaan werken met een cms. Dit is vooral handig als je geen verstand hebt van php en derglijke. Ik beveel in dit geval Joomla! aan omdat dat makkelijk werkt en je verschillende mensen verschillende rechten kunt geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan