Unmountable_Boot_Volume

Status
Niet open voor verdere reacties.

Badinho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2009
Berichten
3
Een paar dagen terug wilde ik de computer opstarten maar amper 3 seconde nadat het Windows laadscherm werd weergegeven komt er een blauw scherm te staan met de fout:

STOP: 0x000000ED ( 0x82F46E30, 0xC0000006, 0x00000000,0x00000000 )

Ik heb hier en daar wat rondgekeken en dat zou verholpen kunnen worden met een Windows CD maar het probleem is dat ik die niet heb. Dell had alles er al opgezet dus is er geen andere mogelijkheid om het te fixen of kan het met een CD van iemand anders. En zo ja, waar kan ik dan zien welke versie van Windows ik precies heb want dat weet ik eerlijk gezegd niet.

Ik hoop écht graag op antwoord. Bij voorbaat dank. :)
 
Het zou kunnen met de CD van iemand anders en dan de herstelconsole starten. Ook staan er op internet wel verschillende Boot CD's waarmee je ook de herstelconsole kunt starten, maar dan moeten we eerst wel weten welke OS je hebt.
 
Ik weet niet waar dat staat aangegeven maar het is wel de Windows Home edition alleen weet ik dus niet welke 'versie' het is. Heb al het een en ander op internet gevonden over die CD-roms maar ik snap er eerlijk gezegd niet veel van. Staat er niet ergens duidelijk een handleiding hoe ik die bestanden op CD kan zetten etc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan