extensie MOV

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
394
Ik heb een digitale fototoestel van casio en heb daar een filmpje op gemaakt van iemand die heel goed kon zingen. Nu heb ik dat filmpje samen met nog wat foto's op mijn pc gezet en wil nu dat filmpje gaan kijken op de pc met bv Windows Media Player. Dat lukt dus niet want hij kent het bestand met deze extensie niet. Hoe kan ik dat filmpje wel zien op de pc want op de camera zelf kan ik het wel zien.

Mvg. Anstof.
 
met wmp gaat dit niet werken nee, ik denk dat quicktime player het meest geschikt zal zijn.
 
Hoi,

En anders zijn er zat video-converters die het de extensie kunnen veranderen in bv avi of mpeg!
Gewoon ff googlen;)
 
de juiste codec instaleren is uiteraard 1000 keer sneller dan het filpje omzetten
en ook de kwaliteit gaat niet achteruit, als je er meer mee wil is het misschien wel makkelijk om het om te zetten.

als je niet de hele quicktime player wil instaleren ben je best af met "quicktime alternative" je kan ze dan gewoon afspelen.
http://codecpack.nl/quicktimealt.htm
de gewone (2.8.0) is met media player classic
de lite (1.90) is zonder media player classic
 
Het is me gelukt om de extensie om te zetten naar WMV en kan hem zo afspelen met "media player". Dit heb ik gedaan met de converter AVS en dat gaat prima. Het is alleen raar dat ik op een andere pc met dezelfde "media player" weer hetzelfde probleem heb namelijk dat ik wel zeer goed geluid heb maar schokkend beeld ! Misschien dat iemand weet wat het probleem is ?

Mvg. Anstof.
 
The "File Extension MOV" is the format that is used to store video and audio files. This type of files makes use of a proprietary compression algorithm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan