PC Start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

tmo0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
3
Hoi,

Mijn pc start niet meer op.

Als ik hem aanzet zie je wel nog het windows xp laadscherm maar daarna krijg ik zwart beeld en hoor ik een klik en springt ie uit.

De windows veiligheidsmode kan ik wel opstarten maar daarin kan ik dan weer niet formatteren.

Kan iemand hulp bieden? Alvast bedankt!!!
 
Heb je een xp-cd? Want vanaf een xp-cd kan je ook formatteren om daarna opnieuw te installeren:).
 
kan niet hij zegt dat de versie van windows op de computer nieuwer is dan de versie op cd.
 
Kun je 's kijken in de logboeken(veilige modus)
run
eventvwr.msc
toepassingen e/o systeem
fouten
 
nieuwe onderdelen ???

heb je nieuwe software,Hardware ??
USB-devices meeten met het opstarten aanhangen ??
die eerst maal afhalen ?
F8 en safe mode zou toch moeten lukken ???
je moet toch ergens tussen komen !!
 
Hoi,

Mijn pc start niet meer op.

Als ik hem aanzet zie je wel nog het windows xp laadscherm maar daarna krijg ik zwart beeld en hoor ik een klik en springt ie uit.

De windows veiligheidsmode kan ik wel opstarten maar daarin kan ik dan weer niet formatteren.

Kan iemand hulp bieden? Alvast bedankt!!!

[Warom meeteen formatteren ??]
 
Om te formatteren of herinstalleren moet je ook opstarten vanaf de windows cd
 
word je pc niet te warm ofzo ? ( kijk ff of er een lading stof in ligt ) of is je HDD niet kapot ?
 
kijk even of je met een bootdiskette van win98 ofzo in ms-dos kunt komen. dan format c:

anders bootdisk downloaden van ms-dos
 
daar heb je toch niks aan windows xp is beveiligd tegen zichezelf formateren als je DOS opstart en je tikt in format C: krijg je eerst een paar waarschuwingen en daarna een foutmelding
 
ja, dat klopt. maar je moet de bootdisk erin doen zodat je in dos kunt komen voor dat windows is opgestart. dan kun je wel format c: doen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan