Ipod 80 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvanstroe

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Berichten
288
Ik wil graag de covers bij cover flow.Nu heb ik al bij een map eigenschappen de mapafbeelding verandert in de cover van de mp3.Nu plaats ik het op de ipod maar zie hem niet??? Wie heeft daar een oplossing voor.
 
Je moet niet de map veranderen. Dit is puur een instelling in windows.
Wat je moet doen is de cover "in" de mp3 coderen. Dit doe je met het programma mp3tag. Heel simpel programmaatje, wijst zichzelf :). En anders kan je het nog even vragen ;)

Edit: als je de cover in de mp3 codeert wordt deze wel groter qua bestand. Hij krijgt het plaatje er namelijk bij ;). Dus een mp3 van 3 mb+ 100kb plaatje is voortaan 3,1 mb ;).
 
iTunes opstarten > account maken > selecteer je nummer(s) en rechtermuisknop: albumillustraties ophalen!:thumb:
 
Je moet niet de map veranderen. Dit is puur een instelling in windows.
Wat je moet doen is de cover "in" de mp3 coderen. Dit doe je met het programma mp3tag. Heel simpel programmaatje, wijst zichzelf :). En anders kan je het nog even vragen ;)

Edit: als je de cover in de mp3 codeert wordt deze wel groter qua bestand. Hij krijgt het plaatje er namelijk bij ;). Dus een mp3 van 3 mb+ 100kb plaatje is voortaan 3,1 mb ;).

Thanks voor je reactie ben er mee bezig maar het lukt niet altijd
 
als je een account aanmaakt druk je bij betalen op : GEEN en je hebt een gratis account;)

Try it:thumb:



Gaan we proberen thanks:thumb:Ik heb mijn gegevens ingevult en dan komt het dat je een rekening nummer in moet vullen.Maar ik kan niet vinden dat je GEEN aan kunt klikken.Kan je aan geven waar dat dan staat??
 
Laatst bewerkt:
Gaan we proberen thanks:thumb:Ik heb mijn gegevens ingevult en dan komt het dat je een rekening nummer in moet vullen.Maar ik kan niet vinden dat je GEEN aan kunt klikken.Kan je aan geven waar dat dan staat??

bij mij stond er wel 'geen' bij:confused:

je kan nat. met een creitcard werken. het blijft gratis. Maar als je iets koopt wordt het er van afgetrokken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan