Voice over programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfcry

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Berichten
76
hallo,
ik wil al een tijdje een voice over maken, maar mijn windows movie maker loopt steeds vast, dus mijn vraag is, weet iemand een gratis, makelijk programmatje, waarmee ik voice overs kan maken?
alvast bedankt
 
wil je het hele geluid vervangen of moet je stem door het bestaande orginele geluid heen ??
 
ik wil graag het gehele geluid vervangen, dus dat ik iets kan voice overen, zonder het originele geluid erbij.
 
met betaalde progs als pinnacle kan dat vast prima maar daar ben ik niet in thuis.
het gaat ook prima met windows geluids recorder en virtualdub (mits het een avi filmpje is).

start het filmpje in een speler en pauzeer, start windows geluidsrecorder
nu is de truuk om ze gelijk te krijgen, stel het duurt 2 sec om de player te starten: start het filmpje en pauzeer bij 2 seconden >> start de geluidsrecorder en start de player en praten maar.
coverteer evt de wma naar wav (evt ook iets bij knippen) met je favoriete geluids bewerker.

open virtualdub ( www.virtualdub.org/ ) >> open het filmpje >> menu video "direct stream copy" >> menu audio "WAV audio" >> blader naar de opgeslagen wav >> menu file >> save as AVI...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan