Problemen met MP3Gain

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomasgulikers

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
23
Beste forumgebruikers,

Om het volume van al mijn muziekbestanden gelijk te krijgen (het ene nummer wil wel eens luid zijn en het andere nogal zacht), heb ik vandaag het programma MP3Gain geinstalleerd en uitgeprobeerd.

Nadat ik het op enkele nummers had uitgeprobeerd, wilde ik de hele muziekmap 'normaliseren', ongeveer een 5.200 nummers. Maar dat ging nogal erg vertragen, dus ben ik het per 500 gaan doen. Ze eerste allemaal laten analyseren (klik op 'Nummer analyse') om ze vervolgens te normaliseren (klik op 'Nummer niveau', dat ik had ingesteld op 95 dB).
Maar met deze laatste handeling krijg ik bij het overgrote deel van de nummers de melding dat de bestanden niet aan te passen waren. Bijvoorbeeld deze melding: '1 fout tijdens uitvoeren. Fouten Log bekijken?' Klik ik daarna op 'ja', dan opent hij een kladblok-bestand waarin een chronologische lijst staat met meldingen als '13-5-2009 18:04:53 Kan bestand niet aanpassem (! ja, met een M, zal wel een foutje van het systeem zijn...)'. Dus ik kan het volumeniveau van de meeste bestanden niet veranderen...

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het wel werkende krijg?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Thomas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan