Internet "delen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurii

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Berichten
38
Heb een vraag,

Nu is het zo dat ik mijn modem (speedtoch KNP experia box ofzoiets) via een internetkabel heb aangesloten op mijn PC op de 1e verdieping. Het gaat dus via zoon internet kabel, nu willen 2 vrienden bij mij komen om de hele nacht te gaan WoW'en. Bestaat er iets, een klein doosje ofzo waar je 1 kabel in steekt en waar je dan 3-4 kabels weer in kunt doen.

Een soort usb met 4 usb poorten, maar dan met internet kabel.
simpel gezegd, Vanuit 1 internet kabel, meerdere PC's van internet voorzien!

PS draadloos is geen optie, we krijgen dan een veel te lagen FPS en Latency (Reactietijd)

Dank je voor je tijd!



EDIT: Mochten die dingen bestaan? Welke raad je me aan? merk etc? Niet te duur pl0x
 
Laatst bewerkt:
De KPN Experiabox staat toe om meerder pc's aan te sluiten. Dus een router is niet nodig. Je zou een switch moeten kopen. Deze zijn er al vanaf €18,00 geloof ik.

Gewoon de netwerk-kabel op de 1e verdieping in de switch steken en op de overige poorten de pc's aansluiten (ook met een netwerk kabel uiteraard)
 
De kpc experiabox heeft gewoon 4 ethernetpoorten aan de achterkant waar je 4 pc's aan kunt sluiten. Thats all;)
 
De kpc experiabox heeft gewoon 4 ethernetpoorten aan de achterkant waar je 4 pc's aan kunt sluiten. Thats all;)

Ik denk dat de experiabox beneden staat en de pc's boven. Maar je hebt helemaal gelijk!
 
Ik denk dat de experiabox beneden staat en de pc's boven. Maar je hebt helemaal gelijk!


Hij heeft inderdaa gelijk, Ik moet 4 computers aan t internet leggen, 4x een kabel van 20 euro is niet cheap?

Nu nog de vraag welke switch moet ik halen?
Bepaald merk ofzo?


Ik dank allen voor reacties!
 
Een switch is er al vanaf 15 ~ 18 euro. merk maakt niet zoveel uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan