Ovaal overhouden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPD71

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
4
Hallo allen,

Ik heb een afbeelding die staat op een achtergrond en die wil ik graag gebruiken voor een logo te maken.

Nu heb ik wel al een ovaal die ik wil gebruiken en een afbeelding.
Probleem is echter dat de afbeelding staat op een grote witte rechthoekige achtergrond en ik zou graag alleen de afbeelding willen "isoleren" zodat ik die in het ovaal kan plaatsen.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen aub?

Alvast bedankt.

JPD
 
Welk tekenprogramma heb je?

Misschien kan je je plaatje ook hier plaatsen, iemand die er handig mee is heeft het zo voor je gedaan.
 
Welk tekenprogramma heb je?

Misschien kan je je plaatje ook hier plaatsen, iemand die er handig mee is heeft het zo voor je gedaan.

Ik gebruik alleen paint af en toe ben niet zo een held met foto's bewerken...:shocked:

Hierbij de plaatjes waar het omgaan...

mbrfav.png


2j0dzer.gif


Ik hoop dat iemand deze mooi kan samenvoegen.....

Thnx

JPD
 
Ik heb het portretje een beetje netjes gemaakt en je frame iets breder gemaakt, anders moest ik in de hoed gaan snijden.
Zoiets bedoel je?
 

Bijlagen

  • foto copy.jpg
    foto copy.jpg
    22,7 KB · Weergaven: 49
Ik heb het portretje een beetje netjes gemaakt en je frame iets breder gemaakt, anders moest ik in de hoed gaan snijden.
Zoiets bedoel je?

JA!!!..

Is hij nu alleen maar rond of zit er ook een vierkant nog omheen?

Waanzinnig bedankt!!

JPD
 
Wacht, hier is hij in GIF formaat zonder rand.
Er zat inderdaad een vierkant wit kader omheen.
 

Bijlagen

  • foto.gif
    foto.gif
    48,8 KB · Weergaven: 51
Wacht, hier is hij in GIF formaat zonder rand.
Er zat inderdaad een vierkant wit kader omheen.

Artic,

Dank je wel....
Nog 1 mss ***lige vraag....hij is voor het mooie net iets te groot...200x200 zou eigenlijk perfect zijn, maar als ik hem verklein met VSO wordt hij erg lelijk...

Welk progje kan ik dan het beste gebruiken?

Thnx

JPD
 
Ik had de originele bewerking bewaard als PSD file, en van daaruit blijft de kwaliteit mooi als ik 'm verklein, en daarna weer naar GIF omzet.
Hij is nu 200x220, je kan elke maat hebben die je wil, zolang je de lengte/breedte verhouding intact laat.
 

Bijlagen

  • foto.gif
    foto.gif
    19,1 KB · Weergaven: 46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan