Facturatie, Offerte en bestelbon software

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarco

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Berichten
309
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programma om voor een bedrijf makkelijk offertes bestelbonnen en facturatie te kunnen maken.
Het zou allemaal gelinkt moeten zijn in een centrale database en automatisch moeten kunnen omzetten van een offerte naar een bestelbon en naar een factuur.

Het mag open source gratis of betalend zijn. Alleen hebben we geen enorm groot budget.

Heeft iemand tips of suggesties?
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programma om voor een bedrijf makkelijk offertes bestelbonnen en facturatie te kunnen maken.
Het zou allemaal gelinkt moeten zijn in een centrale database en automatisch moeten kunnen omzetten van een offerte naar een bestelbon en naar een factuur.

Het mag open source gratis of betalend zijn. Alleen hebben we geen enorm groot budget.

Heeft iemand tips of suggesties?

Hoi,

Misschien heb jij hier iets aan?


http://www.osirius.nl/eenvoudig_factureren_software?gclid=CNLFitaHvJoCFYM_3godanaLcQ
 
DigitaleFactuur

Als je een eenvoudig / gratis facturatieprogamma zoekt is DigitaleFactuur misschien iets voor je! http://www.digitalefactuur.nl Je kunt eenvoudig facturen aanmaken en online versturen (of printen).
 
Hoi Jarco,

Een online facturatie / offerte pakket is niet eens zo'n slecht idee. Hierdoor heb je overal toegang tot je administratie. De kosten van dit soort pakketten vallen vaak mee en helemaal wanneer je maar weinig factureert. Neem eens een kijkje op www.factuursturen.nl of op www.onlinefactureren.net. Op deze laatste site staat een overzicht van vrijwel alle online aanbieders van online facturatie.
 
4CIS CRM Software

Hoi,

Ik gebruik hier zelf 4CIS CRM Software voor. Dit is betaalbare CRM Software waarin offerering en facturatie goed in zit verwerkt. Op de site kun je gratis een demo downloaden.

groetjes

Grard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan