Mixcraft!!!! Help AUB!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chiruizm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
2
Hallo forumleden!

Ik had een vraag of iemand hier toevallig iets van Mixcraft afweet. Het leek mij een aardig progamma om zelf mixes op te maken, maar elke keer als ik ook maar het progamma open, krijg ik een pop-up met: "Mixcraft experienced a fatal error initializing your sound device the last time it was run. Would you like to reset Mixcraft's settings to use the default sound device settings?" Met de opties Yes en No.. :confused:

Maar het maakt niet uit, als ik ook maar 1 van beide aanklik, zie ik het programma een beetje laden, en daarna geeft mijn vista laptop een error. "Mixcraft4 werkt niet meer, Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is."

Het vreemde is dus dat ik het programma nog nooit echt heb kunnen gebruiken, en ik versie 3 én 4 nu heb, maar het allebei de zelfde uitkomst heeft. Ik heb hem al als administrator geprobeerd te openen, maar dit lukt ook niet!!!:(

Hulp is dus zeer gewaardeerd!

-Chelsey
 
Er is dus iets mis met je geluid (-s instellingen). Heb je wel normaal geluid? Heb je misschien een (2e) externe geluidskaart geinstalleerd? Het lijkt me sowieso slim om geen enkel programma wat geluid maakt te hebben draaien, als je Mixcraft start.
Het kan ook zijn dat er een probleem is bij de combinatie van jouw driver/geluidskaart en Mixcraft. Je kunt proberen de ASIO4ALL 3rd party drivers te installeren. Info daarover vindt je op de site van Mixcraft. Had je daar je probleem al gepost? Ze hebben een forum en een FAQ.

http://acoustica.com/kb/Get-Incredi...sta-And-The-Latest-ASIO4ALL-Drivers_1100.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan