probleem met opladen mp4

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamdullah

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Berichten
8
]hallo allemaal ik heb een probleem met het opladen van me mp4.
ik zet hem in de oplader en dan zie ik aan de balkje dat die oplaadt.
een dagen later kom ik terug en dan zie ik dat de mp4 niet meer oplaadt,
dus ik denk de mp4 is vol.
maar dan zet ik de mp4 aan en dan luister ik muziek en dan valt die na 2 minuten al uit.
weet iemand hoe dit komt en heeft iemand uitleg en instructies over dit probleem.
laat het me zo spoedig mogelijk weten.
groetjes hamdullah
 
Laatst bewerkt:
  1. Wat voor mp4 speler is het?
  2. Heb je de goede software geïnstalleerd op je computer?
  3. Werkte het eerder wel met dezelfde mp4 speler?
  4. Heb je je mp4 speler al lang? Misschien dat je accu niet meer goed is...
 
  1. Wat voor mp4 speler is het?
  2. Heb je de goede software geïnstalleerd op je computer?
  3. Werkte het eerder wel met dezelfde mp4 speler?
  4. Heb je je mp4 speler al lang? Misschien dat je accu niet meer goed is...


1 Difrnce mp1800
2:ja en het lukt ook niet als ik hem oplaad via de stopcontact in de stekker via usb
3:ja het werkte eerder met dezelfde mp4
4:ik heb het een half jaartje dus de accu is zeker nog wel goed niks mis met de mp4
 
Laatst bewerkt:
Graag het dik gedrukte in het hele bericht achterwege laten. Komt niet zo heel vriendelijk over.
 
Hmm...

Ik denk dat een hardware probleem is. Heb je het bonnetje nog van je speler? Ik zou er maar mee terug gaan naar de winkel. Want als hij ook niet wil opladen via het stopcontact en je hebt de nieuwste software... dan is er wel iets intern mis lijkt me.

Helaas
 
Hmm...

Ik denk dat een hardware probleem is. Heb je het bonnetje nog van je speler? Ik zou er maar mee terug gaan naar de winkel. Want als hij ook niet wil opladen via het stopcontact en je hebt de nieuwste software... dan is er wel iets intern mis lijkt me.

Helaas

ik heb nog in me mp4 heel snel gekeken bij setup->storage->intern
en toen ging de mp4 allemaal dingen checken er was niks aan de hand maar toch doet de mp4 nog raar?
 
Blackberry, mp3/mp4, pda, psp, pmp. * 5V/700mA-uitgang. (Optionele) aansluitplug kan vereist zijn. ... de PCMP15 plaatsen kan het probleem ook verhelpen. ..... Für die besten Ergebnisse, laden Sie das Gerät völlig, trennen Sie es .
 
Heey ik heb zelfde mp4 player als jou gekocht en raad is :p

zelfde prob, ik ben er mee teruggegaan en na 2 weken was de conclusie hard/software fout heb ik een nieuwe gekregen en raad is nog steeds oplaad problemen ben er helemaal klaar mee ding was 65 euro en tot 2 keer aan toe dit gedonder maar binnenkort ga ik er weer heen ik regel ik niewe maar ander merk zal ze krijgen

Heb soms wel hele nacht aan de oplader en volgende ochtend half uurtje fietsen is die 3/4 leeg :S of soms laad die helemaal niet op en als ik knopje van uit naar aan zet laad die heel even op echt een ***** ding niet kopen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan