Video_TS speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
ik heb een map Video_ts met daarin de gebruikelijke files.
heb hem afgespeelt met Windows Media player en het werkte .

als ik nu echter op de eerste file klik (wat ik de eerste keer ook gedaan heb) komt er in de media player een klein rood bolletje met een witte X en daarachter een C en wil hij niet afspelen.

heeft iemand een idee wat er mis kan zijn dit omdat de eerste keer wel afgespeeld werd
en ik niks veranderd heh daarna
 
Media Player kan een 'los' DVD-bestand niet afspelen. Maar Media Player kan wel een DVD in de lade afspelen. Daarvoor heb je wel een codec nodig.
 
Media Player kan een 'los' DVD-bestand niet afspelen. Maar Media Player kan wel een DVD in de lade afspelen. Daarvoor heb je wel een codec nodig.
deze files staan er in en altijd als ik een file aanklikte (No 3 hier) dan speelde hij gewoon alles af


VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB
VTS_01_4.VOB
 
om een dvd af te spelen moet je de eerste .IFO openen, dus in dit geval het tweede bestand
-- een .IFO is de aansturing voor de dvd --
 
Installeer eens een trail versie van Powerdvd of Windvd en probeer het dan nog eens met Windows mediaplayer af te spelen. Als het goed is wordt dan de benodigde codec van die programma's gepakt om de dvd af te spelen.
 
Installeer eens een trail versie van Powerdvd of Windvd en probeer het dan nog eens met Windows mediaplayer af te spelen. Als het goed is wordt dan de benodigde codec van die programma's gepakt om de dvd af te spelen.
heb powerdvd geinstaleerd die speelt de files wel af maar zonder geluid via de koptelefoon
via de luidsprekers wel geluid
Windows mediaplayer doet het nog niet
hep de Media player classic versie 6.4.9.0 geinstaleerd die werkt ook met geluid koptelefoon en speakers.

wat ik niet begrijp mediaplayer heeft bij mij altijd gewoon gewerkt als ik op de gewenste files klik
en na enkele uren ineens doet hij het niet meer heb niks geinstaleerd daarna pc niet afgesloten beetje vreemd
 
ik heb een andere map met de volgende files

VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB

klik ik op de tweede of derde maakt niet uit dan spelen ze gewoon af op Windows Media Player
vreemd het zijn de zelfde files als de andere.

bovenstaande uit het begin van deze topic (die het niet doen) heb ik op een dvd gebrand en die werkt gewoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan