foto opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanrichz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Berichten
126
ik heb een serie fotos die zijn gerecovered vanaf een gecrashte harde schijf. De fotos zijn wel als thumbnail te zien maar ik krijg steeds een foutmelding als ik ze open.

Ik zou eeuwig dankbaar zijn als deze foto's hersteld kunnen worden.

Vind iemand het leuk om te kijken waar het aan zou kunnen liggen?

Omdat het nogal persoonlijke foto's zijn (geboorte en babyfotos) en ik niet precies meer weet wat erop staat wil ik deze niet op internet plaatsen maar graag mailen als het kan.

Alvast dank!

Sandra
 
Welke extensie hebben de foto's?

Wat heb je zelf al geprobeerd om de foto's te openen?

En één van de foto's bijvoegen zou inderdaad handig zijn.
 
Dank

Hoi Crash en 5i5,

Dank voor jullie reactie. Ik was vergeten dat ik lang geleden deze vraag al heb gesteld. Ik heb mijn email gechecked en heb destijds een mailwisseling met Puppie gehad waarbij zijn antwoord als volgt was:

"Ik heb er diverse foto programma’s op los gelaten.
Helaas………
Ik ben bang dat je heel veel ongeluk hebt.
Deze foto is niet te openen."

Nu komen bij het opruimen deze fotos weer uit de kast en ik heb weer zitten puzzelen.

5i5, ik heb alles gedaan om deze bestanden te openen, in alle mogelijke fotoprogrammas (photoshop, irfanview, windows) en zoals je leest ben ik er al enige tijd mee bezig. Het zijn jpg bestanden en ik wil ze helaas niet op internet zetten (vandaar ook mijn mailwisseling met puppie destijds via mijn email, zodat jullie dachten dat ik niet meer reageerde).

Groetjes,

Sandra
 
Kun je er niet ééntje even als bijlage plaatsen? Ik ben altijd wel in voor een theoretisch onoplosbaar probleem. Als jij dit bericht leest en je plaatst er ééntje voor een minuut of 5 (als je ziet dat ik online ben), dan kopieer ik 'm en ga het een en ander proberen. Daarna verwijder je foto weer.
 
foto

Hoi Pasja,

Ik wil graag een foto aan je mailen en waardeer het enorm als je ernaar wilt kijken. Maar het zijn foto's van een bevalling (en niet die van mij) en ik heb niet het recht om deze op internet te zetten sorry. Ik wil degene die ze kwijt is ermee verrassen, mocht het lukken.
Ik wil je wel een foto mailen als je je mailadres wilt doorgeven.

Sandra
 
Ik heb je gemaild dat je uiterlijk morgen om 12.00 uur zou horen of het gelukt zou zijn of niet. Helaas moet ik je teleurstellen. Ik heb met 3 progjes (waarvan 1 heel erg professioneel tooltje) geprobeerd de foto's te recoveren, maar helaas...............
 
Dank je wel

Hoi Pasja,

Heel erg bedankt voor het proberen. Ik leg me er nu maar bij neer dat de foto's niet meer terug te halen zijn. Bedankt voor alle moeite!

Groetjes,
Sandra
 
Er is wel een manier, maar die kost je een honderd of 2 tot 4 (Euro).
Er zijn gespecialeerde bedrijven die 'beloven' dat ze het gaan doen.
Het is maar net wat die foto's 'waard' zijn.
Wellicht dat je er eens een mailtje aan kunt wagen als het je zus een derrgelijk bedrag waard is. Mogelijk werken ze met no-cure no-pay (of little pay bij no-cure)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan