Groot Photoshop probleem!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikE

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Berichten
34
Hallo.

Eigenlijk heb ik 2 problemen met photoshop. Ik kreeg eerst de melding dat ik geen goede "jpg marker"had. Toen had het ook al als vraag bij beeldbewerking gezet. Toen dachten we dat ik het opnieuw zou moeten installeren. En hier komt probleem 2 al.

Hij staat niet in het lijstje progamma's en onderdelen. En nu weet ik echt niet meer waar ik het zoeken moet.

Iemand iedeeën ?

Mvg diederik Eenchooten
 
Hee, daar ben je weer.
Misschien helpt dit removal-script van adobe: klik
Zag ook nog berichten dat het met Revo uninstaller gelukt is.
 
Laatst bewerkt:
ja daar was ik weer.

Ik keek voro unitsall maar die was er niet meer :(

maar ik zal dit even proberen.

===EDIT===

Verwijdert dit alle CS4 progamma's van adobe? Wantik heb namelijk nog meerdere CS dingen op mijn cpc staan.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, goed dat je het vraagt, ik had het niet helemaal doorgelezen.
Niet gebruiken dus.

Is een nieuwe installatie niet mogelijk van het CS4 pakket?
Vaak kan je ook een repair doen als je een install probeert terwijl het al op je pc staat.
 
Verplaatst Backup / Images --->> Beeldbewerking.

Ik had het in de andere vraag ook al uitgelegd, maar kennelijk is dat niet goed over gekomen, dus nog maar een keertje.

Images heeft in die sectie een andere betekenis en heeft niets met beeld te maken.
Image in dit geval is een 1 op 1 kopie van een cd/dvd/hdd, daarom dat het bij backup staat.
 
Sorry, goed dat je het vraagt, ik had het niet helemaal doorgelezen.
Niet gebruiken dus.

Is een nieuwe installatie niet mogelijk van het CS4 pakket?
Vaak kan je ook een repair doen als je een install probeert terwijl het al op je pc staat.

Neen opeens is de installatie van het progamma weg.

Kon hem ook niet vinden met geavanceert zoeken.
 
Verplaatst Backup / Images --->> Beeldbewerking.

Ik had het in de andere vraag ook al uitgelegd, maar kennelijk is dat niet goed over gekomen, dus nog maar een keertje.

Images heeft in die sectie een andere betekenis en heeft niets met beeld te maken.
Image in dit geval is een 1 op 1 kopie van een cd/dvd/hdd, daarom dat het bij backup staat.

Sorry dacht dat ik hem daar ook had neergezet. Drukte denk ik 1x te veel op de "b"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan