gebrande mp3 overzetten voor normale cd spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicolemicheline

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Berichten
3
ik heb op een dvdtje een aantal MP3's gebrand, maar deze kunnen uiteraard niet afgespeeld worden op mijn stereo installatie. is er een manier om deze bestanden om te zetten en opnieuw op een andere dvd te zetten zodat ik ze ook in de auto of op mijn gewone cd speler kan draaien?

bedankt alvast voor uw antwoord
 
Met Nero.

Kies boven in Nero smartstart voor "cd" en klik dan op het muzieksleuteltje rechts bovenin. Kies voor "audiocd maken" en voeg je mp3 toe
 
Een gratis programma is cdex. Even googelen

dank je voor je reaktie, ik heb even gegoogled naar dit programma, maar voor zover ik kan zien, zet hij juist je bestanden als MP3 op je dvdtje..
het gaat mij er dus om, dat de door mij gebrande MP3 juist op een nieuwe dvd gezet moet worden, zodat ik hem kan draaien op mijn cd speler of in de auto.
hij werkt nu namelijk alleen op de computer. en niet zoals ik graag wil in een gewone cd speler.
mp3 kan dus niet in mn normale cd speler.
 
Met Nero.

Kies boven in Nero smartstart voor "cd" en klik dan op het muzieksleuteltje rechts bovenin. Kies voor "audiocd maken" en voeg je mp3 toe


helaas...geen nero op mijn pc. ik had de demo gedownload ,maar die laat zoveel rotzooi op mn pc achter, dat ik zelfs de nero remove tool heb moeten downloaden om nero geheel te verwijderen. ook reg defrag van tune up utilitie tools gebruikt na de verwijdering van nero.

hierna kon ik zelfs een originele versie van nero niet eens meer installeren.

kan het ook met windows media player? en zo ja, hoe?
 
Met CDex lijkt het ook te kunnen. Kijk even onder convert en dan de optie F12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan