Leuke achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

CSharper

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Berichten
17
Hallo,
Ik heb een greenscreen en ik zoek een leuke achtergrond voor op mijn greenscreen.
Het liefst een die er strak uit ziet.
Ik wil het gebruiken om het nieuws voor te presenteren. Ik kan er zelf wel een televisie in monteren. Wie weet een mooie studio achtergrond:D ?
Alvast bedankt:cool:

ps. hopelijk zit ik in de goede categorie anders mijn excuses
 
Hallo,
Ik heb een greenscreen en ik zoek een leuke achtergrond voor op mijn greenscreen.
Het liefst een die er strak uit ziet.
Ik wil het gebruiken om het nieuws voor te presenteren. Ik kan er zelf wel een televisie in monteren. Wie weet een mooie studio achtergrond:D ?
Alvast bedankt:cool:

ps. hopelijk zit ik in de goede categorie anders mijn excuses

....Dat is wel een erg ruim begrip zoals ik je vraag lees......leuke/strakke/studio.....
Misschien iets meer info het "plaatje wat duidelijker wordt"...kleuren/onderwerp/.......site opbouw<> gerelateerd bv............ dit soort dingen....maakt het wat makkelijker voor de lezer.
En krijg je wat meer respons.
 
meer details

Met studio achtergrond bedoel ik een achtergrond met balken op de achtergrond. Het liefste in de kleur blauw. Ook heb ik een desk waar ik achter sta dus heb ik het liefste ook een desk die in de achtergrond zit dan kan ik de desk op de goede plek in het beeld zetten en dan heb je ook een mooie desk in de achtergrond. Ik wil er een tv met een gouden rand erin monteren. Die tv wil ik graag op een groene glimende houder hebben staan. Hopelijk zijn dit details genoeg;)
 
ik kreeg net een e-mail dat ik zelf nog even op mijn vraag moet reageren omdat het 14 dagen geleden is dat ik m heb geplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan