Input van mic. direct afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom bouwt

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
333
hallo ,
heeft windows vista, een functie dat ik als ik praat dit meteen op de boxen word afgespeelt, of een programma hiervoor ?

AVB TOm;)
 
Lees dit eens door, misschien dat je daar de oplossing uit kunt halen, volgens mij wel...
 
Lees dit eens door, misschien dat je daar de oplossing uit kunt halen, volgens mij wel...

Maar het moet ook buiten audacity om kunnen, want dat kan in xp ook.
Alleen ben ik er ook nog niet achter hoe, maar ik kan bij de software van mijn externe geluidskaart instellen dat ik het gelijk wil horen.
Maar hoe dit bij vista werkt weet ik ook niet:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar het moet ook buiten audacity om kunnen, want dat kan in xp ook.
Alleen ben ik er ook nog niet achter hoe, maar ik kan bij de software van mijn externe geluidskaart instellen dat ik het gelijk wil horen.
Maar hoe dit bij vista werkt weet ik ook niet:eek:

Er zal inderdaad wel een andere manier zijn, maar die kon ik niet vinden, vandaar deze oplossing.
 
Lees dit eens door, misschien dat je daar de oplossing uit kunt halen, volgens mij wel...

Dat met DIT is voor mac. als ik het kan downloaden dan neem ik het op een speel het af,

ik wil dat ik hit direct door de boxen hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat met DIT is voor mac. als ik het kan downloaden dan neem ik het op een speel het af,

ik wil dat ik hit direct door de boxen hoor

Als je dat artikel zorgvuldig doorleest, en je hebt zelf al wat onderzoek gedaan, dan weet je dat Audacity ook voor windows te verkrijgen is. Er staat in dat artikel namelijk een stuk over softwarematige output tijdens het opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan