DJ Software gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

solotalent

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
82
Iemand software waarmee ik bijv. zelf een liedje in elkaar kan zetten/een bestaand liedje aan kan passen?

graag jullie tips, het liefst gratis

Mvg,
ST
 
Ik gebruik zelf Adobe Audition (niet gratis, duur zelfs!) Daar kun je erg veel mee doen zoals tracks opnemen met verschillende sporen en verschillende filters toepassen op bestaande muziek.. Maar dat is wat anders dan zelf een liedje in elkaar zetten. Daarvoor heb je toch bepaalde skills nodig buiten een softwarepakket.

Wellicht kun je ook uit de voeten met het wel gratis pakket Audacity.
 
Laatst bewerkt:
Al eens hier gekeken?
Daar staat bijvoorbeeld audacity . Ik gebruik het zelf ook, en het bewerken van een nummer kan je er sowieso meedoen, en ik heb juist vandaag een paar plugins geinstalleerd waarmee je ook meer ''dj'' effecten hebt. Dus zkr het proberen waard:thumb: Hier staan de plugins.

EDIT: Erbicom was me net voor
 
Laatst bewerkt:
als je zelf een lied wilt maken is fruityloops een veelgebruik programma, je kan hier ook muziek mee aanpassen, maar het vergt wel wat tijd om het programma -goed- te leren gebruiken
 
MAGIX is een goeie:thumb:
Wel erg geafanceerd en daar bedoel ik dus echt erg geafanceerd ik heb er een uitleg bij maar nog snap ik niet helemaal hoe het in mekkaar zit.
Ik heb bij Handig software deze site staan ik geef hier wel gelijk de link:
http://software.helpmij.nl/
Je hebt Magix music manager en Magix music cleaning lab deluxe.:)
Je kunt ze allebei wel gebruiken denk ik.

Veel succes verder!
 
Bedankt! ik ga zeker wat van deze software uitproberen/wellicht aanschaffen :D

Super!
 
en VirtualDJ is een nice programma om te bewerken, en om 2 platen tegelijk te draaien en op te nemen enz,
 
Ik heb je vraag in de juiste sectie gezet en weggehaald van Marktplaats want daar heeft deze vraag niks te zoeken.
 
ik zocht dat ook

ik vond virtuel DJ het is trial van 30 dagen hij werkt 100% en na een maand gewoon deinstalleren en daarna weer downloaden:)

ik ben een x op een groot feest geweest waar ze dat programma gebruikte, de hele avond vlekkerloos muziek draaien!
 
ik vond virtuel DJ het is trial van 30 dagen hij werkt 100% en na een maand gewoon deinstalleren en daarna weer downloaden:)

Dat zal niet gaan. hij slaat het voor eeuwig op in je register als de trial voorbij is, de enige manier om de 30 dagen weer te krijgen is windows opnieuw installeren:D
Je hebt trouwens ook programma's die zo'n trial schijnen te kunnen hacken dat je hem voor altijd kan gebruiken, google kan je helpen.
Of je kunt torrents downloaden (zoek daarvoor op google ik mag niks linken over torrents:mad:)
 
Dat zal niet gaan. hij slaat het voor eeuwig op in je register als de trial voorbij is, de enige manier om de 30 dagen weer te krijgen is windows opnieuw installeren:D

Beetje overdreven hoor....
Gewoon het register even opschonen doet wonderen....
 
waarom wekt het deinstalleren van virtuel dj dan wel bij mij??;)
 
waarom wekt het deinstalleren van virtuel dj dan wel bij mij??;)
Dat wil de vraagsteller nu namelijk weten. Je opmerking is daarom totaal overbodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan