Filmpjes van internet afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoseAntonio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2009
Berichten
3
Hee,

Ik heb een probleem om filmpjes op het internet af te spelen, ik ben al een tijd aan het zoeken naar de oplossing en kom er echt niet uit. Ik kan wel filmpjes op youtube zien, maar als ik filmpjes (bijvoorbeeld via hyves) wil bekijken dan doet dit het niet. Ik heb ook adobe flash player dus ik zou echt niet weten wat het zou kunnen zijn. Ik hoop dat 1 van jullie het weet.

Groeten JoséAntonio
 

Bijlagen

  • probleem.PNG
    probleem.PNG
    29,7 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Wat geeft hij aan? Of word hij gewoon niet geladen? Misschien is een screen handig? :thumb:
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aangepast "Problemen" zegt niets over je vraag/probleem.

Tevens is er geen screenshot te zien, waarschijnlijk is deze te groot om toe te voegen.
 
Wat geeft hij aan? Of word hij gewoon niet geladen? Misschien is een screen handig? :thumb:

Hee bedankt voor je snelle reactie. Ik krijg geen screenshot online want ik weet niet hoe dat moet :p

Maar hij doet niet eens de moeite om te laden, ik krijg een doorzichtig vierkantje met linksbovenin een klein vierkantje met daarin een rood vierkantje, een groen rondje en een blauw driehoekje. Ik hoop dat je hier wat mee kunt..

Met vriendelijke groet,

JoséAntonio
 
Hee bedankt voor je snelle reactie. Ik krijg geen screenshot online want ik weet niet hoe dat moet :p

Maar hij doet niet eens de moeite om te laden, ik krijg een doorzichtig vierkantje met linksbovenin een klein vierkantje met daarin een rood vierkantje, een groen rondje en een blauw driehoekje. Ik hoop dat je hier wat mee kunt..

Met vriendelijke groet,

JoséAntonio

Op Prt Sc (print screen) toets drukken op je toetsenbord. Ga naar Paint druk op ctrl+v (combinatie, + hoef je niet daadwerkelijk in te drukken). Sla het op als .png. Upload vervolgens het plaatje :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Op Prt Sc (print screen) toets drukken op je toetsenbord. Ga naar Paint druk op ctrl+v (combinatie, + hoef je niet daadwerkelijk in te drukken). Sla het op als .png. Upload vervolgens het plaatje :thumb:

Okee bedankt ik heb hem nu als bijlage erbij staan! Hoop dat jij mij kan helpen :)
 
het is waarschijnlijk om dat je Flash player niet up to date is.

Hier kun je een gratis update downloaden

Hier is de link voor Firefox,Safari,Opera Link
Hier is de link voor Internet Explorer Link

Ik hoop dat dit lukt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan