Ondertiteling plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ko076

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2009
Berichten
1
Hallo,

ik heb een aantal films gedownload en normaal brand ik die met Nero Vision Express 3 SE. Nero converteert en brandt automatisch.
Nu heb ik een paar films waar ik ondertiteling bij wil hebben (als .srt bestand), in VLC loopt de ondertiteling synchroon dus ik neem aan dat dat in de film ook het geval is.
Hoe kan ik de film met ondertiteling branden? En kan dat alleen met Nero of heb ik daar nog een programma voor nodig?
Om maar iets te noemen, de film Eurotrip.
Eurotrip.UNRATED.DVDRiP.XViD-DEiTY (.avi bestand)
Eurotrip.UNRATED.DVDRiP.XViD-DEiTY (.srt bestand)

Hoe zou ik dit kunnen doen?
Alvast bedankt.

Ko
 
Probeer eventjes op google een Tutorial te vinden over hoe je het programma " VOBSUB " gebruikt, daarmee integreer je een ondertitel in een Filmbestand
 
van avi naar dvd met subs erbij gaat waarschijnlijk het makkelijkst met convertXtodvd (niet gratis)
of met dvdflick (wel gratis)
nero is een makkelijk progje maar doet weinig ( niks ?? ) met ondertitels
 
Hallo,

ik heb een aantal films gedownload en normaal brand ik die met Nero Vision Express 3 SE. Nero converteert en brandt automatisch.
Nu heb ik een paar films waar ik ondertiteling bij wil hebben (als .srt bestand), in VLC loopt de ondertiteling synchroon dus ik neem aan dat dat in de film ook het geval is.
Hoe kan ik de film met ondertiteling branden? En kan dat alleen met Nero of heb ik daar nog een programma voor nodig?
Om maar iets te noemen, de film Eurotrip.
Eurotrip.UNRATED.DVDRiP.XViD-DEiTY (.avi bestand)
Eurotrip.UNRATED.DVDRiP.XViD-DEiTY (.srt bestand)

Hoe zou ik dit kunnen doen?
Alvast bedankt.

Ko

Met Nero 9 is het wel mogelijk, echter dit neemt veel tijd in beslag. Ik gebruik hiervoor CYBERLINK HI-DEF SUITE, deze brand de ondertiteling er direct bij. Werkt perfect. :D Zie link. http://www.cyberlink.com/prog/company/press-news-content.do?pid=1383
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan