Space Spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastermind1996

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
14
Is er een spel waarin je kapitein bent van een ruimteschip (zoals: http://www.eve-online.com)
Maar waarin je er ook in kan lopen? (P.S. Vrij rondlopen dus niet dat je maar 1 kant uit kan of voor een missie moet lopen maar bijvoorbeeld naar je engineers ofzo)
 
EVE is geen browser spel, het is een volledige Mulitplayer game, is er ook niet iets goedkoper dan Mass Effect?En hoe groot is Mass Effect eigelijk?
 
Ja, nu.
Blijkbaar weet niemand een antwoord op je vraag.
Probeer het anders even op meer specifieke game forums, misschien dat die je verder kunnen helpen. Dat is beter dan hier zitten te wachten opdat iemand reageert.
Ik ken genoeg 'spaçe' spellen, maar dan denk ik meer aan Mass Effect, Doom 3, enz.
En ik denk niet dat je dat bedoeld.
 
Vind je het dan niet een beetje ondoordacht, of sterker nog, IQloos? :)
Ik heb het bericht wel even gemeld ;)

Leden van dit forum helpen elkaar volkomen vrijwillig. Door de inzet van de staff, IS dit forum er voor mij en JOU.
Niemand is gedwongen jou te helpen, dat doet diegene vrijwillig.
Daarom is het ook beter om geduldig te zijn, en vriendelijk, zodat het voor de andere leden aantrekkelijker is om jou te helpen. Ik zag dat je nog 1 andere vraag had gesteld op dit forum, en daarmee ben je goed geholpen.
Als jij vind dat het te lang duurd voordat je vraag wordt beantwoord, is dat omdat OF jij ongeduldig bent OF mensen het antwoord niet weten OF omdat jij het niet aantrekkelijk maakt voor de andere leden om jouw vraag te beantwoorden (ongeduldig gedrag vertonen, schelden, noem maar op).

Logischer wijs gaan mensen je dan niet helpen.
 
Laatst bewerkt:
Topic gesloten, de TS mag een maandje wat anders gaan doen en bedenken of deze over een maandje normaal gedrag kan hanteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan