help ik ben gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsnib

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
134
hoi
mijn Hotmail acant is gehackt en ik weet wie het is omdat MSN zij dat hij aangemeld was op PC_VAN_(naam) en ik ken hem ook hij zij ook dat mij mijn MSN ging hacken en ik heb zelf zijn MSN aders maar wat kan ik er tegen doen :confused:

ps. ik heb mijn geheimen vraag en wachtwoord al gewijzigd

alvast bedankt :thumb:
 
Helemaal niets meer

Kies de volgende keer een goed wachtwoord

Mvg,

Marco

P.s. Je kan ook illigale hacks gebruiken zoals een MSN freezer, dan is die account gewoon inactief gemaakt, of passwordhacks :)

Revenge is evrything !
 
@marcorijk Breng hem niet op verkeerde ideeën :p

Maar hoe kon hij achter jou wachtwoord komen? Heeft hij het gezien toen je het typte ofzo?
 
geheime vreeg : Hoe heet mijn hond???

lol en dan op msn zeggen kijk dit is fiffie :p
Ja *****, maar niets tegen te doen.
 
ik had wat is mijn favorieten leraar maar dat was van de basis school dus dat kon hij niet weeten
 
nou heel simpel: neem een geheime vraag die niemand kan weten, en begin je antwoord gewoon met een teken als # ofzo... en onthoud dat dus ook... daarnaast moet je een lastig wachtwoord nemen #NAam<geboortedatum> ofzo (inclusief de hoofdletters).. en natuurlijk overal netjes afmelden als je je wachtwoord hebt ingevoerd...
 
ik wil graag aangifte doen maar kan ik ergens kijken waar ik ben ingelogd (ip-adres)
 
aan een ip adres heb je toch geen zak want er zijn zat mensen die een dynamisch ip adres hebben... je moet dan zn isp hebben maar die vind je niet... beste is gwn je account terugnemen, en goed wachtwoord en geheime vraag...


en aangifte.... denk je nou echt dat ze een 'hotmail hackje' serieus gaan nemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan