zwarte ondertitels en de bestanden zijn onvindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjo92

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
64
Hallo.
1 ik zit al een paar week met een probleem maar nu is het echt belangrijk.
ik heb een aantal .vob bestanden die ik op dvd wil zetten.
dit doe ik met convertXtoDVD. toch gaat er vaak iets mis.
maar nu wordt de ondertiteling zwart terwijl de instellingen wel goed zijn.

2 een ander probleem is dat er wel 13 ondertitel bestanden zijn en 3 audiobestanden
en eigenlijk wil ik alles verwijderen behalve de engelse audio en Nederlandse ondertitel.
het probleem is dat ik dit nergens kan vinden. in mijn VLC player staan ze gewoon instelbaar maar niet als apart bestand en in ConvertXtoDVD staat boven elk ondertitelkopje Nederlands dus ik weet niet welke ik moet verwijderen.

Help AUB! ik moet het deze week gebrand hebben.
 
zijn het alleen maar .VOB bestanden of is het een hele dvd map met ook .IFO en .BUP bestanden ??

met dvd shrink kan je audio sporen en subs verwijderen.
 
het zijn alleen vob bestanden omdat ik alles wat dat niet was heb verwijderd. :eek:
niet goed? want ik dacht dat niet nodig te hebben aangezien ondertiteling het zonder ook deed.
 
.IFO bestanden sturen de dvd aan en zijn dus wel degelijk belangrijk voor de dvd
.BUP zijn back-up bestanden van deze IFO's

als je opnieuw aan de bestanden kan komen is dat het makkelijkst, anders kan je ook opnieuw er een dvd van maken, maar of dat de problemen gaat oplossen met de zwarte subs betwijfel ik.

je kan ook kijken of je een sub kan downloaden en deze er in zetten met convertxtodvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan