Zonder herstellen geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kv23

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
26
Hallo mensen ik ben echt moet geworden van het herstellen van mijn verbinding ik heb alles geprobeerd niks lukt.

Als ik wil bijv - naar www.youtube.com wil dan moet ik lan-verbinding herstellen om te surfen volgens mij krijgt hij geen signal hij is vanochtend zo geworden op eens begreep niks van maar ja.

ik heb modem reset andere utp kabel geprobeerd geen nut stekker afgehaald.
en op laptop geprobeerd daar werkt het perfect.
Dus er is iets mis met mijn kaart.
Ik hoop dat jullie mij kunne helpen
 
Hallo, u kunt even uw provider bellen. Ik denk dat er een storing bij u provider is.

gr. jerry
 
De-installeer de driver van je netwerkkaart eens, start opnieuw op en installeer deze dan weer. Stel je internet verbinding weer in hierna.

@Dejerry,

Waarom de provider bellen, als het op de laptop wel goed werkt. De verbinding is er dus wel.
 
De-installeer de driver van je netwerkkaart eens, start opnieuw op en installeer deze dan weer. Stel je internet verbinding weer in hierna.

@Dejerry,

Waarom de provider bellen, als het op de laptop wel goed werkt. De verbinding is er dus wel.

geen nut zelfde
 
Opgelost

Je moet nieuwe Kaart kopen hij is dan dood :S;)
 
Hallo mensen ik ben echt moet geworden van het herstellen van mijn verbinding ik heb alles geprobeerd niks lukt.

Als ik wil bijv - naar www.youtube.com wil dan moet ik lan-verbinding herstellen om te surfen volgens mij krijgt hij geen signal hij is vanochtend zo geworden op eens begreep niks van maar ja.

ik heb modem reset andere utp kabel geprobeerd geen nut stekker afgehaald.
en op laptop geprobeerd daar werkt het perfect.
Dus er is iets mis met mijn kaart.
Ik hoop dat jullie mij kunne helpen

Hallo kv23, sinds kort heb ik hetzelfde probleem met mijn verbinding (geen hesrtel = geen internet). Graag zou ik willen weten of dit probleem bij jou al opgelost is. Lag het probleem aan de netwerkkaart? of was het een virus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan