After Effects CS4 , Renderen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Skyline

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Berichten
922
Hallo allemaal.

Ik ben bezig met 'n filmpje en er zit haast bij. Ik sinds kort CS4 en net geinstalleerd maar ik weet niet hoe ik moet renderen. Ik krijg een heel raar Render Queue Panel.
Screenshot :
naamloos.bmp
 
Het probleem is eigenlijk . Ik krijg die settings niet. Dus kan ik het niet aanpassen en renderen. Snapje ? Ik krijg die + en - niet weg , daar moet iets anders komen te staan. Instellingen van het renderen zegmaar

alvast bedankt.
 
Raar. Bij mij is alles normaal. En die + en - zijn om meerdere renders te maken van 1 project dus da's zijn normaal dat ze der staan. Misschien eens opnieuw installeren.
 
Raar. Bij mij is alles normaal. En die + en - zijn om meerdere renders te maken van 1 project dus da's zijn normaal dat ze der staan. Misschien eens opnieuw installeren.

Hij is net geïnstalleerd. Vreemd . Is er geen knopje om het om te schakelen , het lijkt me wel ? Zou je misschien je instellingen kunnen laten zien in een screenshot ? Instellingen van AE bedoel ik dan. misschien dat het daar zit.
 
zou ik kunnen, maar welke instellingen wilt ge? der zijn redelijk wa kaders maar geen die direct verband houden met de render queue. Werkt ge met 2 schermen? Want heb bij 3Dmax al gehad dat ik een menubalk kreeg, met knoppen, op het ene scherm en als ik het versleepte naar het andere scherm was die menubalk leeg.
 
zou ik kunnen, maar welke instellingen wilt ge? der zijn redelijk wa kaders maar geen die direct verband houden met de render queue. Werkt ge met 2 schermen? Want heb bij 3Dmax al gehad dat ik een menubalk kreeg, met knoppen, op het ene scherm en als ik het versleepte naar het andere scherm was die menubalk leeg.

ik zat net in mijn instellingen maar ik kan er eigenlijk ook niks over vinden.
Maar er zou toch iets van een knopje of toets combinatie moeten zijn om daartussen over te schakelen ? Weet je hoe je die + en - krijgt ? Kun je vertellen hoe je dat doet ?
Misschien als ik hetzelfde doe krijg ik het wel weer normaal.
 
heb gewoon een project geopend en add to render queue geklikt. Dus zoals het normaal gebeurd en alles staat er bij mij zoals het er altijd al gestaan heeft. Ook die + en -. Dus denk niet dat het een instelling is.
 
heb gewoon een project geopend en add to render queue geklikt. Dus zoals het normaal gebeurd en alles staat er bij mij zoals het er altijd al gestaan heeft. Ook die + en -. Dus denk niet dat het een instelling is.

Dan ga k hem even herinstalleren. Ik vertel je straks of het gelukt is of niet.

Het is niet gelukt. Ik denk dat mijn topic in het verkeerde gedeelte staat. Hij zou eigenlijk naar Film maken/editten moeten , denk ik
Zou iemand dat kunnen doen ?


Iemand nog tips ? Het moet namelijk voor vrijdag af zijn :(

Het werkt ! Ik denk dat het komt omdat de preferences een paar keer getrashed zijn en de computer een paar keer opnieuw is opgestart.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan