Capture Streaming Ons Oranje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Referer

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2005
Berichten
163
Goedenavond,

ik wil graag een compilatie maken van de wedstrijden van het Nederlands elftal en wil daarvoor de samenvattingen gebruiken.

Ik heb echter alles geprobeerd om vanuit hier de streaming te capturen maar het wil maar niet lukken.

Bij een screencapture blijft het scherm zwart waar de streaming zou moeten lopen.

Iemand een idee?
 
ik zie al wat het probleem is...

het is een .wmv bestand en die beschikken tegenwoordig steeds vaker over een zogenaamde "drm" beveiliging. oftewel als je geen toestemming ervoor hebt kun je hem niet afspelen.

nu zijn er wel een aantal mogelijkheden om dit te omzeilen ik zal eens kijken of het me lukt...
 
het is gelukt!

ik heb hem gedownload met "Orbit downloader" is gratis programma.

na het downloaden deed hij het gewoon in windows media player. Kon hem alleen niet vooruit spoelen of iets dergelijks. maar als je hem omzet naar flv/avi dan moet dat geen probleem zijn.

ik kan hem op m'n webspace voor je zetten, maar aan 1 filmpje heb je denk ik niet veel als je tch al een hele compilatie wilt maken.
 
Bedankt!

Het zal me wel lukken met dat programma dan! :D

Edit: heb je dat gedaan via de plugin in de internet browser of via Orbit zelf?
 
Laatst bewerkt:
plugin.

ik moest wel nog even de browser verversen en weer op afspelen drukken waarna het werkte.
 
helaas ik krijg het ook niet voor mekaar, misschien die ergens anders vandaan halen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan