Netwerk creeëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsie007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
276
Hallo,

ik ben een studente en ik moet een opdracht maken voor mijn studie. Echter heb ik een paar vragen omtrend het netwerk.
Stel dat ik een netwerk wil creeëren tussen thin clients en een server. Er zijn drie locaties waar de clients zich bevinden, bijv; zwolle, amersfoort en steenwijk.

Ik weet al een beetje wat van het onderwerp af, maar ik loop hier en daar wat vast. De vragen waar ik momenteel mee zit zijn;

- Als is de serveronderbreng in een datacenter, heeft het dan Internet? Krijgt het Internet van het datacenter?

- ik wil de thin clients met de server verbinden. De locatie waar de server zich bevind heeft Internet. Moet ik de clients via een router laten verbinden? Of niet? Zo ja, hoe verbind ik de clients met de router en hoe de router met de server.

Wat een vragen he? Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven. Ik ben best een leek op dit gebied.

Dank jullie!
 
dank je, ik stel enkel vragen waar ik wat van leer en vraag niet om een gehele opdracht uitwerking toch?

Momenteel heb ik dit:

Mijn server is ondergebracht in een datacenter, hij krijgt op die manier verbinding met het internet.
Ik heb drie locaties waar 50 thin clients staan.
Om verbinding te maken met de server heb ik een router. Tussen de router en de clients staat een switch of patchkast.
Ik moet d.m.v. het unieke ip adres van de router, via de server connectie maken met de router

Ik wil graag weten of dit klopt en of er dingen zijn die missen of aandachtspunten?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan