multisessie DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakkedoe

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
14
Ik wil mijn digitale filmopnames in verschillende stukjes op een DVD branden.m.a.w. niet alles ineens. Blijkbaar noemt dit multisessie en zou dit mogelijk zijn met mijn programma Nero.Ik vind daarvan echter niets onder Nero. Kan iemand mij meer uitleg geven en bijkomende vraag : moet er gebrand worden op een DVD.rw of kan dit ook op een DVD+r of -r.
 
Dus je wil een DVD maken ?
dat kan met windows dvd maker:thumb:
en ja je kan ook gewoon op een dvd-r of +r maak niet uit als het maar een DVD is
 
Of dit kan met Nero? Dat is zelfs zó gemakkelijk dat de dunne en de rode pijl álles vertellen wat je wilt weten. Je hoeft niet eens de handleiding van Nero in. De omschrijving bij de rode pijlen zegt álles.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 45
Dank Pasja, gevonden! Maar er staat CD .Zou dit ook toepasselijk zijn voor een DVD?
 
Ja, het was toeval dat ik CD slecteerde, selecteer links in beeld DVD.
 
Nog over multisession: om het wat lastiger te maken.. Als je een DVD wilt maken die je met een DVD speler wilt afspelen, kun je niet met multisession werken. DVD's van dit type kunnen slechts in één keer beschreven worden.
Multisession kan alleen als je de DVD als gewoon opslagmedium gebruikt, en daar filmpjes (Avi's etc.) opstaan die je op de computer bekijkt.
 
Nog over multisession: om het wat lastiger te maken.. Als je een DVD wilt maken die je met een DVD speler wilt afspelen, kun je niet met multisession werken. DVD's van dit type kunnen slechts in één keer beschreven worden.
Multisession kan alleen als je de DVD als gewoon opslagmedium gebruikt, en daar filmpjes (Avi's etc.) opstaan die je op de computer bekijkt.

dat kan op zich wel als je dvd-speler de bestandsoorten ondersteunt, de meeste moderne doen dat wel, ik doe het zelf ook, maar je kan alleen niet vooruit- en terugspoelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan