Virtual DJ 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Hallo ik heb virtual dj 6.0
Maar ik zou me god niet weten hoe je met je mirco erin kan praten. Zodat die ook echt op de internetradio komt. Daar schijnt een plugin voor te zijn. Maar die kan ik nergens vinden kan iemand me helpen? :thumb:
 
virtual dj addons

Hallo ik heb virtual dj 6.0
Maar ik zou me god niet weten hoe je met je mirco erin kan praten. Zodat die ook echt op de internetradio komt. Daar schijnt een plugin voor te zijn. Maar die kan ik nergens vinden kan iemand me helpen? :thumb:

hoi erwin,

Das niet zo moerlijk te vinden hoor de addon heet mic ctrl en is gewoon te vinden op de officiele virtual dj website www.virtualdj.com, en dan zou je even bij plugins moeten kijken
ik heb zelf ook een online radio station daarom weet ik dit ook www.r4lradio.tk

MZZL
 
bestanden mailen

Ok maaruh. Ik kan hem nergens vinden? En ik kan hem niet downloaden :S. Zou u mij alstublieft kunnen berijken op mijn mail of msn. Erwinammerlaan6@hotmail.com

hoi erwin ik mail de plugin bestanden wel even deze moet je gewoon in de virtualdj addon map te vinden in mijn documenten > virtual DJ> effects kopieeren!

ik heb het zelf trouwens anders gedaan dmv de short cuts in de instellingen aan te passen bij mij is nu pijl naar rechts mic vol en muziek (master) half en pijl omlaag is dit ongedaan maken wekt ook hoor :)
Suc 6
 
hoi erwin ik mail de plugin bestanden wel even deze moet je gewoon in de virtualdj addon map te vinden in mijn documenten > virtual DJ> effects kopieeren!

ik heb het zelf trouwens anders gedaan dmv de short cuts in de instellingen aan te passen bij mij is nu pijl naar rechts mic vol en muziek (master) half en pijl omlaag is dit ongedaan maken wekt ook hoor :)
Suc 6

Zou u hem dan ook even naar mij willen sturen? raymond@live.nl

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan