AVI bestanden openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lainke6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2009
Berichten
3
Hey

Ik heb wel al gezien dat er bepaalde items over AVI gaan hier maar ben niet echt goed met al die bestanden en dergelijke.

Ik heb Combined community pack gedownload zoals er erges op de site beschreven stond maar nu krijg ik de volgende boodschap:

Unable to play. This may be due to a corrupt file, missing filters, filters conflicts, or hardware related issues

Ik wou het openen met zoomy player doordat dit een nieuw programma was die bij de CCCP mee kwam.

kan iemand me zeggen wat ik moet doen om mijn avi bestanden te openen op pc?
 
Hey ik heb K-Lite gedownload en daarbij heeft het programma soortgelijke codecs van mijn pc gedesinstalleerd.
Ik kan het nog steeds niet openen met windows media player of Quicktime player of met Nero.

Wat kan ik nog meer doen om die bestanden te openen?
 
Op zich niet normaal.
Je kunt de mediaspeler Classic nog proberen, maar de WMP hóórt gewoon .avi te kunnen afspelen.
 
nog steeds niet...

Hey ik heb het ondertussen nog steeds niet gevonden hoe ik die avi bestanden moet openen... weet er nog iemand een oplossing behalve die K-lite te downloade?
 
er staan ook filmpjes op internet die jou proberen te verleiden allerlei verkeerde codecs te instaleren.
je download en instaleerd dan een codec en je hebt gelijk spyware en virus op je pc.

als je ccp of k-lite (niet beide) hebt geinstaleerd en een avi speelt niet zou ik 'm weg gooien, te verdacht.
--waarom niet beide paketten?? :"codecs kunnen elkaar in de weg gaan zitten, daarom niet zomaar van alles op één systeem zetten.
wil je een ander codec-pack?? eerst die andere eraf halen--

je kan de avi ook nog door gspot heen halen en hier een screenshot plaatsen.
http://www.headbands.com/gspot/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan