windows movie-maker vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

megamovies

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Berichten
160
Hallo iedereen

Ik kan met windows movie-maker geen .3gp bestanden openen.
Heeft iemand hier een oplossing voor. Of kan dat wel met een ander film berwerk progamma? Dat progamma moet wel aan deze voorwaarden voldoen:
1. gratis
2. als je het moet donwloaden niet lang duren
3. je ongeveer dezelfde dingen mee kan doen als met Windows Movie-Maker.

wieowie kan mij helpen?

groetjezzzzzzzz

MegaMovies
 
Ik ken wel een aantal programma's die het zelfde werken als Windows Movie Maker, en aan je eissen voldoen, maar die zijn niet gratis. Volgens mij als je zoekt naar zo een programma, en je wil het gratis hebben, dat dat wel moeilijk gaat worden. Een programma om videos te bewerken is niet niets. Ja OF je moet het illegaal doen maar daar mag ik het hier niet over hebben verder :p ..

Succes :thumb:

Elmigo
 
Wees is wat duidlijker... Welke versie gebruik je van Windows Movie maker? Hoe groot is het bestand... Anders: Converteer het bestand naar bijvoorbeeld wma. :D :thumb:

hoe convrteer je het dan naar .wma ? ik weet wel hoe je Youtube filmpjes kan omzetten in wma maar ik wil mijn video niet uploaden op youtube.
de bestanden zijn: tussen de 300- 1000 kb (1mb).
versie windows movie maker? >>>>> geen idee...............:cool:
 
Met YASA soft progje kan je 3gp naar wmv converteren. (http://www.yasasoft.com/tutorials/3gptowmv.htm) YASAsoft kan trouwnes ook vele andere video/audio/containers converteren zoals avi, mpg, mov, 3gp etc. Bij de link staat trouwens ook nog een hele uitleg (maar ik denk dat het progje niet zo ingewikkeld is ) ;). Als WMM nog steeds een foutmelding geeft dan moet je ff WMM opneiuw downloaden van de *AMERIKAANSE* microsoft site. (op de nl ms site is hij niet te downloaden)

Veel succes en ik denk (hoop) dat je probleem is opgelost! :thumb: Mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan