Kan mijn resolutie niet wijzigen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockie105

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
28
ik heb sinds kort een foutmelding gehad van nv4_disp daarna kreeg ik bsod, toe hij opstarten war de resolutie van het beeld 640X480k 32 bit, ik kan wel het wel naar 1680X1050 zetten en op toepassen drukken er staat dan of je deze toepassing wil houden of niet, er is helemaal niks veranderd in de resolutie. als ik wil bepaalde games wil spelen en opstart dan gaat hij wel gewoon naar de juiste resolutie toe.

help a.u.b.
 
Wel even aan denken om eerst de nieuwe driver te downloaden, daarna de oude driversoftware te verwijderen via Configuratiescherm -> Software, daarna pas de nieuwe gedownloade driversoftware installeren.

Tijs.
 
ik zal het proberen en laten weten

het is gelukt wat me erg verbaast, had dit al gedaan maar dan met de niewste driver international, ik had nu english gedownload die ongeveer 30-40mb kleiner was en die sprong onder het installeren al op de goede resolutie, hij vroeg niet op opnieuw op te starten wat ze normaal ook doen , maar ben blij dat die het doet

bedankt voor je hulp
 
Fijn dat het allemaal gelukt is! :)

Graag nog even de vraag op opgelost zetten. Doe dat door even te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", die je rechts op deze webpagina ziet staan als je even verder naar beneden scrollt.

Tijs.
 
Fijn dat het allemaal gelukt is! :)

Graag nog even de vraag op opgelost zetten. Doe dat door even te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", die je rechts op deze webpagina ziet staan als je even verder naar beneden scrollt.

Tijs.

ik was een spel aan het spelen ik keer terug naar bureablad en het is weer 640X480 32 bit
 
Zo even een vraag: Gebruik je ook Aero? Indien ja, zet dat eens af (dus thema Windows Classic), en kijk of het dan beter gaat/blijft.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan