kan resolutie niet aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockie105

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
28
ik heb sinds kort een foutmelding gehad van nv4_disp daarna kreeg ik bsod, toe hij opstarten war de resolutie van het beeld 640X480k 32 bit, ik kan wel het wel naar 1680X1050 zetten en op toepassen drukken er staat dan of je deze toepassing wil houden of niet, er is helemaal niks veranderd in de resolutie. als ik wil bepaalde games wil spelen en opstart dan gaat hij wel gewoon naar de juiste resolutie toe. dat hij 640X480 is dat is specifiek bij bureablad en windows welkom logo, verder werkt hij prima maar kan het gewoon niet veranderen.

heb al driver eraf gegooid en nieuwste geinstalleerd: het was toen de goede resolutie maar zodra ik een spel had gespeeld of opnieuw op was gestart, dan was de resolutie van het bureablad gewoon weer 640X480 32bit

help a.u.b.
 
Ga naar apparaatbeheer, klik rechts op de videoadapter (grafische adapter / kaart) en kies voor het verwijderen / déinstalleren ervan.
Windows wil dan opnieuw opstarten, weiger dit. Ga naar het softwarescherm en verwijder daar eventueel staande software van Nvidia. Start daarna pas je pc opnieuw op.
 
Ga naar apparaatbeheer, klik rechts op de videoadapter (grafische adapter / kaart) en kies voor het verwijderen / déinstalleren ervan.
Windows wil dan opnieuw opstarten, weiger dit. Ga naar het softwarescherm en verwijder daar eventueel staande software van Nvidia. Start daarna pas je pc opnieuw op.

met dat installatie ongedaan maken is de nvidia driver al verwijdert maar er staat nog wel nvidia physx wat moet ik daar mee doen? ik heb ook chipsetdrivers niet dat dat aangetast word.
 
Laatst bewerkt:
Nee geen wizzard nieuwe hardware, simpel opnieuw opstarten.

ik had dat opstarten al gedaan wat moet ik nu doen

hij zit nu te zuren over dat de hardware niet goed werkt omdat er geen driver op zit natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
nee dat gaat niet, als ik het hoger zet en dat toepassen klik staat er dat hij geconfigureerd is maar dan schiet hij terug op 800X600 zonder dat ik ook maar 1 andere resolutie heb gezien
 
met de nieuwst driver van download of via nieuw hardware ... of hoe wil je dat precies doen.
updaten of installeren
 
Laatst bewerkt:
oke de nieuwst driver van mijn kaart had ik al gedownload moet ik dan installeren?
 
onder het installeren is hij op de goede resolutie gesprongen maar dan krijg ik dat weer dat als ik opnieuw opstart of game speel en dan terug naar bureaublad dat je resolutie 640X480 word denk ik, na instalatie vroeg hij niet om opnieuw op te starten dat is normaal wel en dat had ik ook de vorige keer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan