Problemen met Netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxzzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2009
Berichten
1
Ja ik weet het, sorry dat ik jullie er mee lastig val en ik weet ook dat dit probleem vaker is voorgekomen op internet, maar ik kan de oplossing dus serieus nergens vinden.

Het probleem is dat mijn computer aangeeft dat de netwerkkabel niet is aangesloten
Heb al van alles probeerd,

Ik heb windows XP
Netwerkadaptor is SiS 900-Based PCI Ethernet Adapter

- Aan de netwerkkabel ligt het niet want die werkt goed op andere computer in het huis
- Aan de modem ligt het ook niet want op alle andere computers werkt het internet nog wel

Al geprobeerd:
- netsh int ip reset IPreset.txt
- via eigenschappen van netwerk --> geavnveerd --> verschillende waardes van Mediatype (100BaseT etc etc)
- Netwerkkabel in andere poort van modem
- gekeken of de kabel ergens kapot was gegaan
- Drivers geupdate van me netwerkkaart met dit
http://support.packardbell.com/uk/it...ppn=PB40G00001
- Drivers opnieuw geinstaleerd

wat me opvalt is dat op de modem wel de lichtjes branden van de poort maar achter in me computer niet....ik denk dus dat me adaptor gewoon kapot is gegaan? Daarnaast heb ik dit probleem al vaker gehad, heb het 1 keer laten fixen in een winkel die zei dat het alleen de drivers waren? (dus misschien heb ik verkeerde driver geinstaleerd ofzo?) En de andere keer kon ikhet fixen door verschillende mediatypes te doen...dat wil deze keer niet werken want dan blijft die zeggen da tnetwerk kabel niet is aangesloten.

zat er overna te dneken om me computer helemaal opnieuw te instaleren, maar ik dacht probeer het eerst even op een forum
 
als je denkt dat je netwerkaart stuk is dan heeft opnieuw installeren ook geen voordeel.
haal een nieuw kaartje voor een euro of 15 en je weet of je kaart stuk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan