SD kaart voor films spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

moriceh

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
80
Wie weet welke SD kaart geschikt is om films af te spelen? is b.v. een 100x speed - 15 MB/sec lees- en schrijfsnelheid voldoende om deze films af te laten spelen. Kan een SD kaart ook een dvd structuur aan, zodat je menu's hebt?

Alvast bedankt,
 
15MB is genoeg. Je kunt gewoon de hele video_ts map kopieren naar je usb en dan de hele map openen met bijv. VLC player ;)
 
Dank je, maar ik wil de dvd op een SD kaart zetten en deze op een portable dvd (voor in de auto) afspelen. Gaat dat dan? en wanneer ik een 8 mb kaart heb, kan ik er dan 2 films op kwijt die hij dus kan afspelen?
 
Tsjaa.. ik weet niet wat voor dvd-speler jij hebt. Dan zou ik ze ook eerder gaan converteren naar avi omdat je er dan meer kwijt kan op je sd-kaart.

Ik denk dat je 8 GB bedoelt..
 
Ik heb een Sandisk 4 GB SDHC ultra II. Ik zie dat deze op mijn Lenco portable DVD schokerig afspeeld. Ik denk dat hij net niet snel genoeg is. Of doe ik iets fout. Moet ik hem nog speciaal formateren?
 
Ik zou het niet weten, maar formatteren lijkt me niet nodig aangezien je het af kunt spelen (toch?). Is het echt een optie in de DVD-speler om films af te spelen vanaf de dvd-speler of is het meer bedoelt voor fotoviewer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan